آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

رئال مادرید منچسترسیتی را حذف کرد/ صعود بایرن مونیخ به نیمه نهایی

تیم های فوتبال رئال مادرید و بایرن مونیخ با برتری برابر حریفان خود راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شدند. به گزارش…

بیک‌ زاده: روی حرف‌هایم هستم، یک عده نگذاشتند استقلال قهرمان شود



اخبار,اخبار ورزشی,بیک‌ زاده
مدافع اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: روی حرف‌هایی که در مورد از دست رفتن قهرمانی استقلال تحت هدایت امیر قلعه‌نویی زده‌ام، هستم و یک روز مفصل در این مورد صحبت خواهم کرد.

هاشم بیک‌‌زاده در گفت‌و‌گو با فارس، در خصوص اظهارات امیر قلعه‌نویی که مدعی شده بیک‌زاده واقعیت سالهای گذشته استقلال را بگوید اظهار داشت:من روی حرفی که زدم هستم و مطمئن باشید در مورد استقلال آن زمان صحبت خواهم کرد.

 

وی افزود: امیر قلعه‌نویی حتما چیزهای می‌دانسته که این حرف‌ها را زده و من هم یکسری صحبت‌ها داشتم که انجام دادم، هنوز هم می‌گویم در آن سال کم‌کاری‌هایی صورت گرفت. شاید این حرف من باعث ناراحتی بعضی‌ها شود ولی ماه هیچوقت پشت ابر نمی‌ماند و همه باید یک روز جواب خدا را بدهیم.

 

مدافع اسبق استقلال خاطرنشان کرد: من یکسری حرف‌ها دارم و آنها را خواهم زد اما در حال مشورت با چند وکیل و دوستانم هستم. قطعا در آن سال اتفاقاتی رخ داد که قهرمانی را از دست دادیم. از آن سال خیلی چیزها می‌دانم ولی دوست ندارم آبروی کسی را ببرم. اگر هم یک روز مصاحبه‌ای از من در مورد اتفاقات آن سال‌ها دیدید مطمئن باشید اسم کسانی که کم کاری کردند را نمی‌آوردم اما روی اصل حرفم هستم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------