آخرین وضعیت مبتلایان به کرونا در استقلال/ حال یکی از بازیکنان کرونایی بحرانی است



اخبار,اخبار ورزشی,تیم استقلال
پزشک تیم فوتبال استقلال در خصوص مبتلایان این تیم به ویروس کرونا توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از باشگاه استقلال، دکتر کاوه ستوده در خصوص مبتلایان به کرونا در تیم استقلال گفت: در آخرین تست آزمایشگاهی صورت گرفته از بازیکنان استقلال، تعدادی از افرادی که پیشتر تست کرونایشان مثبت اعلام شده بود، تستشان منفی اعلام شد و یک نفر به افرادی که با تست کرونای مثبت بودند، اضافه شد که این موضوع به مدیرعامل و سرمربی تیم استقلال اعلام شده است.

 

شوک دوم به آبی ها؛ حال یکی از بازیکنان کرونایی استقلال بحرانی است

مهر نوشت: مجید نامجو مطلق مربی تیم استقلال در نشست خبری پیش از بازی با تراکتور خبری را اعلام کرد که شوک جدیدی به این تیم و فوتبال ایران وارد کرد.

 

مربی استقلال گفت: «حال یکی از بازیکنان کرونایی استقلال بحرانی است و ویروس کرونا ریه او را درگیر کرده است».

 

با این خبر شوک بعدی کرونایی به استقلالی‌ها اعلام شد. البته گفته می‌شود به جز این بازیکن، ویروس کرونا ریه یکی از ماساژورهای این تیم را هم آلوده کرده که البته نام وی در لیست این تیم نیست.

 

خلیلیان: تست ۴ نفر از کرونایی‌های استقلال منفی شد

مهرزاد خلیلیان، سخنگوی ستاد مبارزه با کرونا در ورزش و گفت‌وگویی تلویزیونی درباره منفی شدن تست چند کرونای چند بازیکن استقلال که قبلا تست‌شان مثبت اعلام شده بود، اظهار کرد: جلسه مفصلی داشتیم. مشخص شد که از آن ۹ نفر چهار نفر منفی شدند. این کاملا طبق پروتکل است و دو تست منفی بعد از یک تست مثبت نشان‌دهنده خارج شدن بیمار از شرایط انتقال بیماری است و می‌توانند بازی کنند.

 

او افزود: باقی بیماران باید کاملا تحت نظر باشند تا سلامتشان را کسب کنند.

 

پنج بازیکن کرونایی استقلال در تمرین امروز حاضر شدند!

از صبح امروز تا الان خبرهای زیادی در خصوص بازیکنان کرونایی استقلال تهران منتشر شده. در تازه ترین خبر اما رسانه رسمی باشگاه تصویری از حضور حضور مهدی قایدی، آرش رضاوند، محمد دانشگر، پورحمیدی و مسعود ریگی در تمرین امروز آبی ها منتشر کرده. این بازیکنان پیش از این اسم شان در لیست بازیکنانی بود که تست شان مثبت اعلام شده بود اما حالا به نظر شرایط حضور در بازی مقابل تراکتور را دارند.

اخبار,اخبار جدید,اخبار

 

سعادتمند: درباره استقلال صحبت نکنید/ بازی با پارس جنوبی جم به تعویق می‌افتد

احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال، در خصوص نگرانی هواداران درباره مصاف این تیم و پارس جنوبی جم گفت: ما همه تلاش خود را کردیم تا مقتدرانه در این بازی شرکت کنیم ولی همه می‌دانند به دلیل مثبت شدن تست کرونا برخی از اعضای تیم ما، راهی جم نشدیم. بر اساس جلسات متعدد برگزار شده و صحبت‌های دکتر خلیلیان سرپرست محترم فدراسیون پزشکی ورزشی، ۹ مورد از تست‌های انجام شده از سوی آزمایشگاه معتبر بیمارستان مسیح دانشوری مورد قبول واقع شده است. بنابراین و بر اساس فرمایش ایشان، بازی ما با پارس جنوبی جم معوقه تلقی خواهد شد.

 

او در واکنش به اظهارات اخیر برخی از مسئولان تیم‌های مختلف در خصوص استقلال، بیان کرد: آن باشگاهی که باید صحبت کند ما هستیم و خواهش می‌کنیم دیگران سکوت کنند و تنها درباره تیم خودشان صحبت کنند. یک فردی هم توهینی را در یک مکانی به معاونت پزشکی باشگاه استقلال انجام داد و از او می‌خواهم رسما عذرخواهی کند وگرنه ما ناچار به برخورد قانونی خواهیم شد.

 

مدیرعامل استقلال در واکنش به سوالی درباره نگرانی هواداران از غیبت چند بازیکن این تیم به دلیل ابتلا به کرونا هم گفت: حیف که نمی‌توانم برای تیمم بازی کنم وگرنه این کار را می‌کردم. باشگاه استقلال، پرافتخارترین تیم ایرانی در آسیا است و بزرگترین تیم ایران است. مطمئن باشید حتی اگر تیم امیدمان در ادامه مسابقات وارد زمین شود، از نام و حیثیت این باشگاه بزرگ دفاع می‌کند. حتی اگر شده با تیم امیدمان بازی کنیم، شرفمان را نمی فروشیم. اگرچه که باید در چند جبهه بجنگیم. برای ما فقط مستطیل سبز و دیدارها و نتایجش تعیین کننده نیست که اگر تعیین کننده بود، هرکس به خودش اجازه نمی‌داد هر حرفی را بیان کند.

 

سعادتمند در خصوص اقدام منصوریان مبنی بر بخشیدن دو میلیارد مطالباتش به این باشگاه هم گفت: هفته آینده تعداد دیگری از بزرگان استقلال هم به باشگاه مراجعه می‌کنند تا به خاطر عشق به استقلال و نام بزرگ این باشگاه، مطالبات خود را ببخشند. این می‌تواند زمینه‌ای برای سایر عزیزان شود تا این عمل جوانمردانه را انجام دهند.

 

تست کرونای 13 بازیکن فولاد مثبت شد

مدیرعامل فولاد از مثبت اعلام شدن تست کرونای ۱۳ بازیکن فولاد در تست راستی آزمایی سازمان لیگ خبر داد.

 

به گزارش فوتبالی، سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد با حضور روی خط برنامه وقت اضافه رادیو ایران اعلام کرد که در تست راستی آزمایی سازمان لیگ از لیست ۵۰ نفره فولادی ها، تست ۱۳ نفر مثبت اعلام شده است و بازی هفته آینده این تیم لغو شده است.

 

آذری با بیان این خبر اعلام کرد که این تیم باید به قرنطینه برود و تا شنبه هفته آینده بازی نخواهد کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------