اولیایی: باشگاه استقلال «شرکت سهامی پرسنل وزارتخانه» است!/ سعادتمند اختیاری ندارد



اخبار,اخبار ورزشی,کاظم اولیایی
مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال گفت: از نظر من استقلال شرکت سهامی پرسنل وزارتخانه است و هر مدیری برای خودش در وزارتخانه یک نفر را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کنار می‌گذارد که به باشگاه استقلال برای پست‌های مختلف معرفی کند.

کاظم اولیایی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص از هم گسیختگی مدیریت در باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس و تصمیماتی که برای این دو باشگاه در بخش‌های مختلف اتخاذ می‌شود اظهار داشت: من چندی قبل هم اشاره کردم که باشگاه‌ها در وزارت شده‌اند شرکت سهامی هر مدیر در هر وزارتخانه. هر مدیری در وزارت از دو باشگاه سهم می‌خواهد و آنها نیروهای مدنظرشان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به مدیران عامل این دو باشگاه معرفی می‌کنند. وقتی ساختار باشگاه‌ها معیوب است طبیعتا هر کسی به خودش اجازه می‌دهد فردی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به این دو باشگاه تحمیل کند.

 

وی افزود: عدم ارائه لایحه نظام باشگاه‌داری به وزارتخانه‌ها مربوط به امروز و دیروز نیست و 15 سال است که در مجلس خاک خورده است. مستحضرید که پروانه باشگاه‌داری را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در حال حاضر کمیسیون ماده 5 وزارت ورزش صادر می‌کند، ولی جالب است که خودشان تعریفی از باشگاه‌داری ندارند. برای ما جالب است آیا یکی از وکلای مجلس شورای اسلامی با خود نمی‌گوید که آیا این فوتبال ساختار دارد یا خیر؟ آیا آنها نمی‌گویند باشگاه‌ها به چه شیوه‌ای در حال اداره شدن هستند؟ وقتی چنین اتفاقاتی می‌افتد طبیعتا هر مدیری در وزارت یک سهمیه برای خودش در باشگاه‌ها در نظر می‌گیرد.

 

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که وقتی یک مدیر نمی‌تواند برای باشگاه مسؤول روابط عمومی انتخاب کند و آیا این موضوع هم تقصیر وزارتخانه است، عنوان کرد: زمانی که من اختیار داشته باشم و مدیر را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انتخاب نکنم حرف شما درست است ولی مدیرعامل استقلال الان اختیاری ندارد. اگر قرار باشد به سفارش این و آن نفرات به باشگاه بیایند، نه تنها وزیر، بلکه همه می‌خواهند در آنجا سهم داشته باشند. از نظر من استقلال شرکت سهامی پرسنل وزارتخانه است و هر مدیری برای خودش در وزارتخانه یک نفر را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کنار می‌گذارد که به باشگاه استقلال برای پست‌های مختلف معرفی کند.

 

وی خاطرنشان کرد: اگر همین حالا سازمان بازرسی کل کشور به دیوان محاسبات بگوید تعریف استقلال در وزارتخانه چیست، این دیوان پاسخی ندارد. مشکلات در این باشگاه‌ها بسیار زیاد است که یکی از آنها انتخاب نفرات برای روابط عمومی، معاونت‌ها و... است.

 

اولیایی تصریح کرد: شنیده‌ام مدیرعامل باشگاه اعلام کرده مدیر روابط عمومی قبلی‌اش به خاطر مریضی فرزندش کنار رفته، در حالی که من این موضوع را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نمی‌پذیرم. فرد جدیدی هم که آمده و ظاهرا مشکلاتی داشته را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هم نه در ورزش دیده‌ بودم و نه می‌شناختم. مطمئنا این مشکلات همچنان ادامه دارد و تا شرایط این گونه به پیش برود، چیزی تغییر نخواهد کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------