گل‌محمدی با سپاهان توافق کرد؟/ باشگاه پرسپولیس تکذیب کرد



اخبار,اخبار ورزشی,یحیی گل‌محمدی
در آستانه دربی خبری عجیب در اردوی پرسپولیس شکل گرفته و سرمربی این تیم اکنون در تیررس طلایی پوشان است.

به گزارش ایلنا، سپاهان بعد از ناکامی طی فصول اخیر، گام بلندی برای بستن تیمی قدرتمند در لیگ نوزدهم برداشته است.

 

بعد از اینکه امیر قلعه نویی طی دو فصل اخیر با صرف هزینه‌های بالا نیز نتوانست، این تیم را به نتایج مدنظر برساند، اکنون آنها در پایان فصل شرایط را در نقل و انتقالات کاملا به سود خود پیش می‌برند.

 

ابتدا این دانیال اسماعیلی فر، یکی از مهره‌های تاثیرگذار ذوب آهن بود که مورد هدف تیم‌های استقلال، پرسپولیس و حتی تراکتور بود که امضای قراردادش با سپاهان رونمایی شد تا یک حسرت بزرگ برای دیگر رقبا به جا بگذارد.

 

این پایان کار نبود و آنها که در بحث مدیریت نیز طی فصول اخیر با مشکلات بزرگی مواجه بودند، با نیکفر نیز همکاری‌شان را پایان دادند تا محمدرضا ساکت که از محبوبیت بالایی بین هواداران این تیم برخوردار است را به عنوان مدیرعامل جدید معرفی کنند.

 

اما اکنون شایعه جنجالی و جدی در اردوی پرسپولیس پیش از دربی شکل گرفته است؛ یحیی گل محمدی در پایان دربی یا فینال جام حذفی این تیم را به مقصد سپاهان ترک خواهد کرد.

 

گل محمدی که در نیم فصل جانشین گابریل کالدرون شده بود، طی این مدت با مدیریت تیم به مشکل برخورده و پیش از این نیز اعلام کرده بود با تداوم وضعیت کنونی استعفا خواهد داد. اما اکنون شرایط مالی فوق العاده‌ای که سپاهان پیش پای سرمربی پرسپولیس قرار داده، او را ترغیب کرده به این پیشنهاد فکر کند و گفته می‌شود توافق ابتدایی نیز صورت گرفته است.

 

این در حالیست که پیش از این نیز اردوی استقلال بعد از حضور احمد سعادتمند در ایتالیا و مذاکره با آندره آ استراماچونی متشنج شده بود و اکنون به نظر می‌رسد دربی باعث خواهد شد شاهد تغییرات بزرگی روی نیمکت دو تیم باشیم.

 

واکنش باشگاه پرسپولیس به خبر توافق سپاهان با یحیی: گل‌محمدی با ما قرارداد دارد و می‌ماند

سرپرست روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: یحیی گل‌محمدی فصل آینده با ما قرارداد دارد و در پرسپولیس می‌ماند اما برخی‌ها قصد دارند با اهدافی خاص قبل از دربی خبرهای کذب منتشر کنند.

صراط:

علیرضا اشرف در گفت‌وگو با فارس درباره شایعه پیشنهاد یکی از تیم‌های لیگ برتری به یحیی گل‌محمدی برای هدایت این تیم در فصل آینده لیگ برتر اظهار داشت: هیچ پیشنهادی برای یحیی گل‌محمدی به باشگاه پرسپولیس ارائه نشده و وی فصل آینده هم با ما قرارداد دارد و در پرسپولیس می‌ماند.

 

وی درباره شایعه‌ای که در فضای مجازی درباره توافق باشگاه سپاهان با یحیی گل‌محمدی مطرح شده است، گفت: این موضوع کذب محض است و من اطمینان دارم افرادی که روز قبل از دربی چنین خبری را منتشر می‌کنند اهداف و مقاصد خاصی دارند و مشخص است چنین شایعه‌ای از سوی چه افرادی هدایت می‌شود. من این موضوع را به شدت تکذیب می‌کنم،گل‌محمدی با ما قرارداد دارد.

 

سرپرست روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درباره جزئیات تنظیم قرارداد گل‌محمدی با این باشگاه برای فصل آینده توضیح داد: مدیر برنامه‌های گل‌محمدی پیگیر این موضوع بود و مذاکراتی هم صورت گرفت. در این زمینه هم مشکل خاصی وجود ندارد. انتشار چنین خبری قبل از بازی حساس ما با استقلال با هدف خاصی انجام شده است و باشگاه پرسپولیس می‌داند این موضوع از سوی چه کسانی هدایت می‌شود.

 

ساکت مدیرعامل سپاهان شد

خبرآنلاین نوشت:  در جلسه ای که با حضور حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل شرکت فولادمبارکه اصفهان و اعضای هیات مدیره باشگاه فولادمبارکه سپاهان برگزارشد، محمدرضا ساکت به عنوان عضو هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه فولادمبارکه سپاهان تعیین شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------