گل‌محمدی: داور به راحتی از پنالتی ما گذشت/ سرمربی الدحیل: بازی سختی مقابل پرسپولیس داشتیم



اخبار,اخبار ورزشی,یحیی گل‌محمدی
سرمربی پرسپولیس می‌گوید داور دیدار تیمش با الدحیل به راحتی از خطای پنالتی بازیکن رقیب گذشته و آن را نادیده گرفته است.

به گزارش ایسنا، یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس بعد از شکست تیمش مقابل الدحیل در نشست خبری اظهار کرد: نتیجه دلخواه خودمان را به دست نیاوردیم. متاسفانه نتوانستیم در این دیدار موفق شویم. مشکلاتی در گرفتن نتیجه مطلوب داشتیم از جمله خستگی بازیکنان که در نتیجه آن، بازی با کیفیتی را شاهد نبودیم. این موضوع بی‌ارتباط با فشردگی مسابقات نیست که در هشت روز سه بازی انجام دادیم.

 

وی ادامه داد: بازی را در شرایطی باختیم که به حریف موقعیت نداده بودیم و سر یک ضربه پنالتی شکست خوردیم. ضمن اینکه فکر می‌کنم داور می‌توانست خطا روی مهاجم ما را پنالتی اعلام کند اما خیلی راحت از این صحنه گذشتند.

 

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: در وضعیت کنونی فقط باید به فکر ریکاوری و بازی بعد باشیم. بازی سختی با الشارجه داریم و مهم این است که تمرکزمان را حفظ کنیم و مقابل شارجه به پیروزی برسیم.

 

او درباره موقعیت‌های از دسته رفته تیمش در این دیدار گفت: باید دقت خودمان را بالا می‌بردیم و حداقل، ضربات را محکم‌تر می‌زدیم. متاسفانه موقعیت‌های خیلی خوبی را از دست دادیم. اینکه در بازی به این سنگینی چنین موقعیت‌هایی به دست آوردیم،  واقعا جای خوشحالی دارد اما در هر صورت باید از آن‌ها به خوبی استفاده کنیم.

 

الرکراکی: بازی سختی مقابل پرسپولیس داشتیم/حضور بن عطیه برای ما بسیار اهمیت داشت

الرکراکی، سرمربی الدحیل بعد از بازی گفت: می دانستیم بازی آسانی پیش رو نداریم چون تیم پرسپولیس هم مثل ما به دنبال برد بود. بازی چندان جذابی را شاهد نبودیم ولی در نهایت برنده بازی شدیم.

 

وی افزود: مهمترین چیز پیروزی و کسب 3 امتیاز بود تا به مرحله بعد راه پیدا کنیم. اکنون باید خود برای بازی های مرحله بعد آماده کنیم. فشردگی بازی ها بازیکنان را خسته کرده و باید خود را ریکاوری کنیم.

 

سرمربی الدحیل عنوان کرد: ادمیلسون جونیور و‌ کریم بوضیاف، بازگشت درخشانی به ترکیب داشتند و آنها را تعویض کردم چون ریسک بزرگی بود تا آنها را تا انتهای بازی نگاه دارم. از تیم پزشکی بسیار تشکر می‌کنم که این دو بازیکن را که مدت طولانی در زمین بازی حضور نداشتند،  آماده چنین دیدار بزرگی کردند.

 

الرکراکی درباره بخشیده شدن بن‌عطیه عنوان کرد: اولاً باید از کنفدراسیون فوتبال آسیا تشکر کنم که به اشتباه خودشان اعتراف کردند و آن اشتباه را برطرف کردند. بازگشت و داشتن بن عطیه در قلب دفاع که رهبری آن جناح را بر عهده دارد برای ما بسیار اهمیت داشت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------