حمله رئیس سابق الهلال به تصمیمات AFC/ تیم عربستانی از لیگ قهرمانان حذف می‌شود؟



اخبار,اخبار ورزشی,تیم فوتبال الهلال
رئیس سابق باشگاه الهلال عربستان در صفحه شخصیش از مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا شدیدا انتقاد کرد.

به گزارش ورزش سه، عصر امروز خبری در رسانه ها منتشر شد مبنی بر اینکه مسئولان AFC به الهلالی ها اعلام کرده اند چنانچه این تیم نتواند برای دیدار فردا در مقابل شباب الاهلی 13 بازیکن سالم و بدون ابتلا به کرونا در لیست خود قرار دهد، از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته خواهد شد. 

 

شاهزاده عبدالرحمن بن مساعد رئیس سابق الهلال و عضو فعلی این باشگاه، در مورد اتفاقات پیش آمده و تهدید AFC مبنی بر کنار گذاشتن الهلال، به مسئولین کنفدراسیون فوتبال آسیا حمله کرد.

 

بن مساعد از طریق حساب شخصی خود در توییتر نوشت: با توجه به شرایط بی سابقه ای که برای الهلال پیش آمده که نمونه آن را در  تاریخ ندیده ایم، AFC از به تعویق انداختن مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان آسیا خودداری می کند.

 

او ادامه داد: اگر الهلال نتواند 13 بازیکن را برای بازی بعدی در برابر شباب الاهلی آماده کند، AFC این تیم را از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا کنار میگذارد.

 

وی افزود: الهلال بدون در نظر گرفتن نتیجه دیدار با شباب الاهلی، صعودش به دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا را قطعی کرده است پس چرا این تیم باید به مصاف شباب الاهلی برود؟ بهتر نیست که الهلال از حضور در این دیدار انصراف دهد و شباب الاهلی نیز به عنوان برنده این دیدار انتخاب شود؟ باید AFC بپذیرد که این تصمیم الهلال اجباری بوده و تا شروع مرحله یک هشتم نهایی نیز بازیکنان الهلال سلامتی خود را بدست می آورند و می توانند تیم را همراهی کنند. انجام این کار، اجرای عدالت است.

 

وی ادامه داد: کنفدراسیون فوتبال آسیا به الهلال اعلام کرده است چنانچه نتواند برای دیدار با شباب الاهلی 13 بازیکن را در لیست خود قرار دهد، از رقابت های لیگ قهرمانان حذف می شود و آنها حتی اجازه نمی دهند بازیکنانی که بهبود یافته اند به تیم اضافه شوند که این کار AFC اوج بی عدالتی و مضحک است.

 

یکی از کاربران از رئیس پیشین الهلال پرسیده بود چرا در زمانی که الوحده امارات به دلیل تعداد بالای افراد مبتلا به کرونا از حضور در این رقابت ها انصراف داد، شما صحبتی مطرح نکردید؟ از نظر شما در این زمینه عدالتی وجود ندارد چون یک طرف داستان الهلال است.

 

بن مساعد در جواب او گفت: اولا چون من الهلالی هستم. دوما به دلیل اینکه الوحده قبل از شروع این رقابت ها انصراف داد، در حالی که الهلال مرحله گروهی را به اتمام رسانده و صعودش به عنوان تیم نخست را قطعی کرده است و به مرحله یک هشتم نهایی راه یافته است. به خداوند سوگند میخورم اگر همین وضعیت برای هر تیمی دیگری جز الهلال پیش بیاید، در آن مورد صادق هستم و تقاضای تأخیر مسابقات را دارم.

 

امکان حذف الهلال از لیگ قهرمانان آسیا!

گسترش ویروس کرونا در میان بازیکنان الهلال روز به روز در حال افزایش است و طبق آخرین اخبار، سه بازیکن دیگر این تیم به نام های محمد جحفلی، محمد کنو و محمد الکنیدری آخرین نفراتی هستند که تست کرونای آنها مثبت اعلام شده و عجیب تر آنکه این سه نفر در دیدار مقابل شهرخودرو نیز بازی کرده اند.

 

حالا رسانه های عربی در یک خبر فوری و از قول یک منبع آگاه در AFC گزارش داده اند که اگر الهلال به دلیل کمبود بازیکن در دیدار فردا مقابل حریف اماراتی نتواند شرکت نکند، از لیگ قهرمانان آسیا حذف شده و تمام نتایج این تیم نیز لغو می شود.

 

آنگونه که وب سایت Kooora نوشته است، کنفدراسیون فوتبال آسیا به مسئولین الهلال اعلام کرده است که باید حداقل 13 نفر در لیست این تیم برای دیدار مقابل شباب الاهلی حضور داشته باشند و در غیر اینصورت، این تیم از حضور در ادامه رقابت های لیگ قهرمانان منع و تمام نتایج این تیم نیز پاک خواهد شد.

 

به گفته این منبع، امروز از تمامی اعضای تیم الهلال تست کرونا گرفته شده و در صورت کشف موارد مثبت جدید در این تیم و اگر تعداد بازیکنان سالم لهلال به 13 نفر نرسند، AFC به صورت رسمی خبر حذف الهلال از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را اعلام می کند و نتایج این تیم نیز نادیده گرفته می شود.

 

پیش بینی می شود نتایج تست دوم کرونایی که امروز از کل مجموعه الهلال گرفته شده، طی چند ساعت آینده اعلام شود. تستی که قرار است سرنوشت حضور الهلال در این مسابقات را تعیین کند و عوامل این تیم امیدوار هستند دیگر نمونه کرونای مثبتی در این تیم وجود نداشته باشد.

 

در حالی این خبر لحظاتی پیش منتشر شده که طبق آخرین اخباری که از این باشگاه به گوش رسیده، تست های کرونای سلمان فرج منفی اعلام شده و این بازیکن می تواند به تمرینات تیمش اضافه شود و هر چند که دیروز تست کرونای صالح الشهری، نواف العابد، و محمد الواکد نیز منفی اعلام شده اما باید منتظر ماند دید که آیا AFC به این بازیکنان اجازه حضور در دیدارهای الهلال را خواهد داد یا خیر. حمد العبدان آخرین بازیکنی است که پس از منفی شدن تست های کرونایش، امروز از قرنطینه خارج شده است.

 

الهلال فردا و در آخرین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان، باید به مصاف شباب الاهلی دبی برود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------