زیدان: می‌توانستیم 4 یا 5 گل به بارسلونا بزنیم/ کومان: VAR باید برای همه تیم‌ها منصفانه عمل کند



اخبار,اخبار ورزشی,زیدان
سرمربی رئال مادرید پس از برد مقابل بارسلونا در ال‌کلاسیکو به تمجید از شاگردانش پرداخت و از لزوم حضور راموس در ترکیب صحبت کرد.

به گزارش فارس، زیدان پس از برد مقابل بارسلونا در اولین ال‌کلاسیکوی فصل اظهار داشت: بسیار خوشحالم از عملکرد بازیکنانم و به مانند یک تیم توانستیم به پیروزی دست یابیم. ما بی نقص بازی کردیم. بارسلونا تیمی است که می‌تواند حریف را اذیت کند ولی کورتوا عالی کار کرد. ما موقعیت‌های خوبی روی دروازه بارسلونا ایجاد کردیم و حتی می‌توانستیم گل چهارم و پنجم را نیز به ثمر رسانیم.

 

سرمربی رئال مادرید اظهار داشت: با انتقادهای زیادی این روزها مواجه شدیم ولی ساکت بودیم، حرفی نزدیم و با تلاش توانستیم پاسخ انتقادها را بدهیم.

 

زیدان اظهار داشت: من به تیمم افتخار می‌کنم. مثل همیشه عالی و بی‌نقص بودند. آنها تا لحظه آخر جنگیدند. ما باید برای نمایش امروزمان خوشحال باشیم.

 

سرمربی رئال مادرید اظهار داشت: می‌دانیم راموس چه بازیکنی است. او در زمین به مانند یک کاپیتان است و حضورش برای تیم مثبت است. برای این همیشه می‌خواهیم او را داشته باشیم.

 

زیدان گفت: ما اینجا نیستیم که منتقدان را ساکت کنیم ، ما اینجا هستیم تا کار خود را انجام دهیم، با هم باشیم و این همان کاری است که امروز انجام دادیم ، ما این کار را به صورت تیمی انجام دادیم. ما ثبات و فشردگی بالایی در خط دفاعی داشتیم و سعی کردیم که به شکل یک تیم، بازی خوبی انجام دهیم.

 

***

 

کومان: VAR باید برای تمام تیم‌ها منصفانه عمل کند / چطور وقتی پیراهن راموس کشیده شد او به عقب افتاد

رونالد کومان در مصاحبه با شبکه تلویزیونی بارسلونا در خصوص پنالتی گفت: پنالتی‌ای که داور برای رئال مادرید گرفت اصلاً قابل درک نبود. نمی‌دانم چرا هیچ وقت VAR به نفع ما سوت نمی‌زند. کاش یک نفر پیدا شود چگونگی کار با VAR در اسپانیا را به ما توضیح دهد. 

 

سرمربی بارسلونا گفت: پنالتی صحیح نبود زیرا راموس لنگله را هل داد. درست است که لنگله هم راموس را گرفته بود ولی شدت آن طوری نبود که بازیکن رئال  بیفتد. ویدیوچک باید برای همه تیم‌ها یک جور قضاوت کند. سپس نظر من این است که اگر شخصی پیراهن تو را بکشد چطور ممکن است تو به عقب بیفتی و باید به جلو بیفتی وقتی او تو را کشیده است.

 

وی اظهار داشت: با اینکه اکنون 2 بازی متوالی است که می‌بازیم ولی چیز نگران‌کننده‌ای نیست. نباید خیلی نگران شویم، تازه اول کار است و ما خوب کار می‌کنیم.

 

کومان گفت: ما سزاوار این نبودیم که بازی را ببازیم. سعی داشتیم که تیم را تقویت کنیم و نفسی تازه به ترکیب بدهیم برای همین دمبله و ترینکائو وارد بازی شدند.

 

***

 

راموس: پنالتی‌ ما مقابل بارسا خیلی واضح بود

سرخیو راموس پس از پیروزی در اولین ال‌کلاسیکوی فصل مقابل بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ اظهار داشت: فرصت عالی بود که از خودمان دفاع کنیم. برخی چیزها قابل بحث نیستند مثل ثبات، سختی و لیاقتی که در این بازی خودمان به نمایش گذاشتیم. ما 90 دقیقه تلاش کردیم.

 

کاپیتان رئال مادرید گفت: پس از یک هفته دشوار خوشحال هستیم. علی‌رغم تمام حرف‌هایی به تیم زدند ما سعی کردیم متحد عمل کنیم. این اتحاد در تیم می‌تواند سخت‌ترین لحظات را آسان کند.

 

بهترین بازیکن زمین گفت: ما امروز سختی زیادی کشیدیم، زیاد دویدیم ولی همکاری ما نتیجه داد. باید از این پیروزی لذت ببریم ولی فراموش نکنیم که سه شنبه در لیگ قهرمانان اروپا بازی داریم.

 

راموس در خصوص گل خود و پنالتی که از لنگله گرفت، گفت: از گل خودم خوشحالم. پنالتی بسیار واضح بود. او پیراهن من را کشید و من نتوانستم بپرم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------