منصوریان: من تحت فشار 30 تا 35 میلیون هوادار آذری بودم!



اخبار,اخبار ورزشی,منصوریان
سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: من و ربیعی تحت فشار بودیم ولی من تحت فشار 30 تا 35 میلیون هوادار آذری زبان بودم.

به گزارش فارس، علیرضا منصوریان بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل مس رفسنجان در نشست خبری گفت: نمی‌خواهم مثل برخی مربیان که برنده می‌شوند بگویم خوب بودیم و تمام موقعیت‌ها مال ما بود. ما بازی پایاپای با مس رفسنجان داشتیم. در سه بازی گذشته فقط مقابل سپاهان چنین بازی پایاپایی را داشتیم و در بازی‌های دیگر تیم برتر بودیم و حریفان را تحت فشار گذاشته بودیم. می‌دانستم مس تیم دونده‌ای است. من و ربیعی  وجه مشترک داشتیم هر دو تحت فشار بودیم ولی من بیشتر تحت فشار بودم زیرا باید پاسخگوی 30  تا 35 میلیون هوادار ترک زبان باشیم. تجربه تیم قلعه‌نویی باعث شد که مس مقابل گل گهر بازنده شود. امروز باید بگویم تجربه محمد عباس زاده باعث برنده شدن ما شد. اگر مس از شانس‌های گلزنی خود در نیمه دوم استفاده می‌کرد عرصه به ما فوق العاده تنگ می شد.

 

وی افزود: وقتی می‌بینید که بازی‌ها با یک گل تمام می‌شود به این دلیل است که هواداری نیست که تیم های عقب مانده را رو به جلو فرا بخواند بازی بدون تماشاگر مثل بازی دوستانه است اما مدرن تر و با انضباط تر است. به هر دو تیم تبریک می‌گویم حریف ما را تحت فشار گذاشت. ما استرس بیشتری داشتیم و به بازیکنان هم گفتم که قرار نیست زیبایی فوتبال همیشه وجود داشته باشد. تفاوت ما با مس رفسنجان گلی بود که زدیم و اشکان و حاج صفی را در میانه میدان داشتیم ما یک خانواده هستیم و برای هواداران می‌جنگیم و این برد را به خانواده بازیکنان و هواداران تراکتور در سراسر کشور تقدیم می‌کنیم این برد ناقابل است. نسبت به عملکردمان در جدول شرمنده‌ایم. 

 

منصوریان عنوان کرد: اصول حرفه‌ای می‌گوید در مورد سرمربی حریف صحبت نکنید ولی من به خودم اجازه صحبت در مورد همکارم می‌دهم. از مسئولان مس می‌خواهم این مربی را نسوزانند من در بادران تهران با ربیعی دوست شدم. این تیم مس در لیگ برتر خواهد ماند. ربیعی مربی زحمتکش  و پرجنب و جوشی است مهم ترین مساله این است که در فضای علمی ورود کرده و این شانس را از این مربی نگیرند. با این مربی نتیجه می‌گیرید حرف دل محمد را من باید بزنم چون در سن و سال کمتر چنین دردی را تجربه کردم و ببخشید که من دخالت کردم.

 

وی در مورد اینکه هجمه نسبت به تیم مس وجود دارد، گفت: من دوباره ورود می‌کنم به این مساله. تیم ربیعی وقتی به لیگ برتر آمد  10 -12 بازیکن خوب لیگ برتری آورده آنها زمان می‌خواهند تا مثل زنجیر‌های کوچک بهم وصل شوند و یک زنجیر بزرگ و محکم تشکیل بدهند. خم رنگرزی نیست که یکدفعه تیم آماده شود. تیم‌هایی که به لیگ برتر می‌آیند محکوم به ماندن هستند و بهترین نتیجه‌شان ماندن در لیگ برتر است و این بهترین نتیجه برای ربیعی است البته تیم ربیعی می‌ماند و به کمرکش جدول می رسد.

 

منصوریان تصریح کرد: هر وقت خواستید هجمه کنید به آن فکر کنید به روزی فکر کنید که او تیم را به لیگ برتر آورد به خاطر کرونا تماشگر نیست اما با حضور استقلال و پرسپولیس و تراکتور بعد از کشف واکنس تماشاگر زیادی را در ورزشگاه شاهد خواهیم بود. حیف است این زحمات نادیده گرفته شود. من در سن 39 و 40  سالگی این تلخی و ناکامی را تجربه کردم هر وقت مدیران و تشکیلات پشت سر مربی ایستادند مربی موفق شده است من همیشه در آن مقطع در تیم نفت تهران  ممنون قنبرزاده و اهیات مدیره هستم اما 4-5 هفته اول با نتیجه نگرفتن بخت ما را بستند. از سعید آذری هم تشکر کنم که سه چهار هفته اول نتیجه نگرفتم و خجالت می‌کشیدم او را نگاه کنم اما او به خانه من می آمد و هر روز. حیف است ربیعی را از دست بدهید.

 

وی در مورد درگیری آخر مسابقه گفت: من و ربیعی و همه مربیان تلاش می‌کنیم برنده شویم از جمله مربیانی هستم که خط فنی را رعایت نمی‌کنم. سه نفر پشت سرم ایستادند که بگویند علی خط را رد کردی! حاج علی خط را رد کردی حتی در لیگ قهرمانان تا کرنر رفتم. چیزی بین من و داور نبود تا ببینم خودش چه می خواهد بگوید و داور تحت فشار است و انسان است و داور سیستم کامپیوتری نیست که بخواهد بازی را کنترل کند. در مورد اعتراضم به کارت زرد فکر کردم داور خویشتنداری می‌کند به من کارت زرد نمی‌دهد اما داور جوانی کرد و به من کارت زرد نشان داد و مساله ای نیست. آقای تارخ اوانتاژهای خوبی داد و کمک داور سمت راست ما 7 کیلومتر دوید. تیم داوری فوق العاده خوب بود. دوست داریم برنده شویم و گاهی از کوره هم در می‌رویم هر مساله‌ای بود درون زمین بود. داوران  پول نمی‌گیرند فحش که می‌شوند  توهین می‌شنوند،خوشبختانه تماشاگر نداریم ما اگر چیزی بگوید عکسش را در اینستاگرام می‌گذارند و نمی‌تواند با خانواده‌اش هم بیرون برود. سنم بالا رفته و از داوران بزرگترم و باید خویشتنداری کنم. من دیشب 49 سالگی را فوت کردم و وارد 49 سالگی شدم باید بیشتر خویشتنداری کنم و از خلیفه و نظری هم تشکر می‌کنم.

 

منصوریان در مورد چمن مصنوعی ورزشگاه مس رفسنجان گفت: به ربیعی هم قبل از بازی گفتم چمن مصنوعی فوق العاده خوب است اما برای صنعت مس بد است. انشاءالله این چمن را برای پیشکسوتان بگذارید تا آنها بازی و صفا کنند.

 

وی درباره اینکه عباس زاده در چمن مصنوعی مازندران بازی کرده گفت: الان عباس‌زاده روی این چمن مصدوم شد اما زمین چمن نسبت به مازندران ومبلی لندن است. زمین صاف است اما چمن بازیکن را می برد و رباط آسیب می بیند. انشاءالله به لطف پرودگار در لیگ برتر بمانید. این مسابقه یک گل بیشتر نداشت اگر مس  زودتر گل می زد ما دو برابر رفسنجان افت می‌کردیم. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------