آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

گل‌محمدی: اولسان شبیه پرسپولیس است/ حسینی: امیدوارم فردا روز بزرگی برای ما باشد



اخبار,اخبار ورزشی,یحیی گل‌محمدی
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از فدراسیون قطر و مسئولان برگزاری مسابقات تشکر می‌کنم.

به گزارش تسنیم، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دیدار فردای پرسپولیس مقابل اولسان هیوندای کره جنوبی در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار‌کرد: جا دارد قبل از اینکه صحبت هایم را شروع کنم تشکری از کادر پزشکی و درمانی و پرستاران عزیز کشورم و دنیا داشته باشم بخاطر این همه جانفشانی که دارند. از تک تک آن ها تشکر می کنم و برای آنها آرزوی سلامتی دارم. یک تشکر هم باید از فدراسیون قطر و مسئولان برگزاری مسابقات باید داشته باشم، چون با تمام سختی هایی که وجود داشت توانستند فوتبال آسیا را زنده نگه دارند و این واقعا خیلی خوشحالی دارد. از تک تک این افراد و همه افرادی که برای این مسابقات زحمت کشیدند تشکر می کنم. کار خيلي بزرگی بود و باید حتما باید از آن ها تشکر کنیم.

 

او ادامه داد: فردا یک بازی حساس و مهم برای هر دو تیم است. هر دو تیم با شرایط خاصی به این مرحله رسیدند و برای رسیدن به این مرحله جنگیدند و مبارزه کردند و روزهای خیلی سختی را پشت سر گذاشتند. هر دو تیم با شایستگی کامل به این مرحله رسیدند و فکر می کنم تقابل ما با اولسان یکی از مهیج ترین بازي های آسیا را رقم می زند. اولسان تیم خوبی دارد و می جنگد برای بردن و شبیه تیم خودمان است.

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد: آماده این مسابقه هستیم. یک راه بیشتر نداریم و آن هم بردن است. به تنها چیزی که فکر می کنیم قهرمانی است. امیدوارم با قهرمانی بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم. هواداران ما نگران این بازی هستند ولی این امید را به آنها می دهم که تا آخرین نفس برای قهرمانی مبارزه می کنیم تا بتوانیم قهرمان شویم و اتفاقات خوبی برای ما در بازی رقم بخورد.

 

گل‌محمدی درباره انگیزه‌های خاص تیمش برای دیدار فینال و خوشحالی هواداران پرسپولیس گفت: خیلی از دقایق بازی بازیکنان برای پیروزی می‌جنگند، فقط یک انگیزه می‌تواند وجود داشته باشد که آن هم شادی دل هواداران است و می‌خواهند برای آنها افتخارآفرینی کنند. هواداران ما با این تیم زندگی می‌کنند، با این تیم می‌خندند، گریه می‌کنند و خیلی از لحظات زندگی‌شان با این تیم سپری می‌شود. انگیزه خیلی بزرگی برای این بازی داریم و به دنبال افتخار آفرینی برای هواداران هستیم. این انگیزه بزرگی برای ماست تا در بازی فردا پیروز شویم.

 

وی در خصوص اینکه آیا غیبت چند بازیکن اصلی این تیم می‌تواند در عملکرد سرخپوشان تأثیرگذار باشد، گفت: ما یک تیم هستیم و به همین خاطر  هم تا کنون موفق بودیم. درست است نسبت به بازی قبل که در مرحله قبل انجام دادیم چهار بازیکن‌مان را نداریم و حدود 40 درصد تیم تغییر کرده ، اما دلیل نمی‌شود که به تیم‌مان ناامید باشیم. قدرت ما تیم بودن ماست و هر بازیکنی که وارد مسابقه می‌شود قطعاً شایستگی حضور در فینال را دارد.

 

گل‌محمدی عنوان کرد: نسبت به بازیکنانم خیلی خوشبین هستم و مطمئنم با تمام وجود بازی می‌کنند. آنها تمرکز خواهند داشت تا بازی خیلی خوبی انجام دهند. در بحث گلزنی هم این شانس را پیدا می‌کنیم که موقعیت ایجاد کنیم. فقط بحث داشتن تمرکز و زدن ضربات مهم است که وابسته به این است که شرایط روحی و روانی بازیکن در آن لحظه چطور است. تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم، هر چند دو بازی لیگ ما لغو شد و کمی از شرایط بازی دور هستیم، اما تمرینات به ما کمک کرده تا در بحث گلزنی پیشرفت خوبی داشته باشیم. با بچه‌ها خیلی کار کردیم و تمرکز خوبی دارند تا فردا گلزنی کنند و شادی را به اردوی پرسپولیس بیاورند.

 

***

 

حسینی: امیدوارم فردا روز بزرگی برای پرسپولیس باشد

سید جلال حسینی در نشست خبری پیش از دیدار تیم پرسپولیس مقابل اولسان هیوندای کره جنوبی در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: امیدوارم فردا روز بزرگی برای پرسپولیس باشد؛ البته که روز مهمی برای هر دو تیم است. اولسان تیم سازمان یافته ای است و نظم خوبی در دفاع دارد اما ما هم تیم خوبی هستیم و تلاش کردیم و مزد تلا شمان را گرفتیم تا به فینال رسیدیم.

 

وی اضافه کرد: فینال روز مهمی برای هر دو تیمی است. تلاش کردیم تا به این مرحله برسیم و امیدوارم فردا بچه ها تدابیر کادرفنی را انجام بدهند تا در بازي موفق باشیم. امیدوارم یک بازی خیلی خوب برای همه مردم آسیا باشد.

 

کاپیتان پرسپولیس در خصوص عملکرد خوب خط دفاعی سرخپوشان و اینکه این تیم می‌تواند دروازه‌اش را مقابل اولسان بسته نگه دارد، اظهار داشت: فوتبال ورزش خیلی سختی است. در دوره‌ای که اینجا بودیم بازیکنان و کادرفنی خیلی تلاش کردند تا به فینال برسیم. نمی‌شود پیش‌بینی کرد که فردا چه اتفاقی می‌افتد اما می‌توانیم قول دهیم که با تمام وجود خوب بازی کنیم. تک‌بازی در فینال سخت است اما امیدواریم نکاتی که به ما گفته می‌شود را اجرا کنیم، هرچند سختی‌های زیادی وجود دارد ولی لحظه به لحظه این بازی برای ما حساس‌تر می‌شود و باید برای موفقیت تیم تلاش کنیم تا بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------