شکست غیرمنتظره پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک/ عبور فولاد از ماشین‌سازی در تبریز



اخبار,اخبار ورزشی,دیدار پرسپولیس و آلومینیوم اراک
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال برابر آلومینیوم اراک روی دو ضربه سر بازی را واگذار کرد و نخستین شکست خود را در این فصل از مسابقات لیگ تجربه کرد.

به گزارش مهر، تیم فوتبال پرسپولیس امروز دوشنبه در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال به مصاف آلومینیوم اراک رفت که این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود آلومینیوم ‏‬به پایان رسید.

 

در این بازی که از ساعت ۱۵ در ورزشگاه امام خمینی (ره) برگزار شد، کمال کامیابی نیا (۷) برای پرسپولیس و شاهین توکلی (۲۰) و حامد پاکدل (۳۰) برای آلومینیوم گلزنی کردند.

 

به این ترتیب پرسپولیس اولین باخت لیگ بیستم را تجربه کرد و ۱۵ امتیازی باقی ماند. آلومینیوم هم با هدایت رسول خطیبی با برد امروز ۱۵ امتیازی شد.

 

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس تیمش را در غیاب محمدحسین کنعانی زادگان و سیدجلال حسینی دو مدافع اصلی سرخپوشان با ترکیب حامد لک، سید احسان حسینی، مهدی شیری، سعید آقایی (علی شجاعی)، سیامک نعمتی، احمد نورالهی، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، احسان پهلوان (امید عالیشاه)، وحید امیری (آرمان رمضانی) و مهدی عبدی (مهدی مهدی خانی) به میدان فرستاد.

 

سرخپوشان از همان ابتدا، بازی را هجومی آغاز کردند. کمال کامیابی نیا با یک ضربه سر موفق شد کرنر ارسالی احمد نورالهی را به گل تبدیل کند.

 

آلومینیوم بعد از این گل برای جبران نتیجه جلو کشید و توانست به همان شکلی که گل خورده بود، دو بار دروازه پرسپولیس را باز کند. در روزی که مهدی شیری و احسان حسینی به جای سیدجلال حسینی و کنعانی زادگان بازی می‌کردند، نبود دو مدافع باتجربه تاثیر خودش را نشان داد. ابتدا شاهین توکلی و سپس حامد پاکدل با ضربات سر خود موفق شدند دروازه پرسپولیس را در دقایق ۲۰ و ۳۰ بازی کنند.

 

در نیمه دوم پرسپولیس برای جبران نتیجه هجومی شد. گل محمدی در دقیقه ۵۷، امید عالیشاه را به جای احسان پهلوان وارد زمین کرد تا بر قدرت خط حمله این تیم اضافه شود. در دقیقه ۵۸ سیامک نعمتی موقعیت خوبی برای گلزنی داشت اما شوت محکم او از درون محوطه جریمه آلومینیوم را حسین پورحمیدی دروازه بان این تیم به کرنر فرستاد.

 

در دقیقه ۸۳ این مسابقه، پورحمیدی یکبار دیگر خوش درخشید و موقعیت خوب احمد نورالهی را درون محوطه شش قدم آلومینیوم مهار کرد تا دروازه تیمش را از دریافت گل تساوی بسته نگه دارد. در ادامه تلاش شاگردان گل محمدی برای به ثمر رساندن یک گل دیگر بی ثمر ماند و بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود آلومینیوم تمام شد.

 

سیدوحید کاظمی داور مسابقه در این بازی به اسماعیل شریفات و حامد پاکدل از آلومینیوم و کمال کامیابی نیا و حامد لک کارت زرد نشان داد.

 

***

 

عبور فولاد از ماشین‌سازی در تبریز

تیم فوتبال ماشین سازی تبریز از ساعت ۱۵ امروز در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال میزبان فولاد خوزستان بود که این دیدار با پیروزی یک بر صفر نماینده اهواز همراه بود.

 

آیاندا پاتوسی (۵) تک گل این دیدار را برای فولاد به ثمر رساند.

 

تیم فوتبال ماشین سازی تبریز که قبل از این دیدار صاحب ۴ امتیاز بود تا در قعر جدول رده بندی لیگ برتر بیستم فوتبال ایران حضور داشته باشد خیلی زود با سانتر لوسیانو پریه‌را و ضربه سر دقیق آیاندا پاتوسی دروازه‌اش باز شد تا بار دیگر به شکست دیگری نزدیک شود.

 

بازیکنان ماشین سازی پس از گلی که خوردند ابتکار عمل را به دست گرفتند اما شوت‌های بی هدف آنها راهی به دروازه فولاد پیدا نکرد تا این بازی در ۴۵ دقیقه ابتدایی با تک گل پاتوسی به سود میهمان به اتمام برسد.

 

در نیمه دوم شاگردان جواد نکونام سعی بر کنترل توپ داشتند اما بازیکنان ماشین سازی حملات گسترده‌ای را روی دروازه محسن فروزان در فولاد داشتند اما این تیم نتوانست دروازه فولاد را باز کند تا این بازی با همان یک گل به پایان برسد.

 

فولاد خوزستان با این پیروزی بار دیگر به مسیر پیروزی‌های خود در لیگ برتر بیستم بازگشت و توانست با ۱۸ امتیاز به رده پنجم جدول صعود کند.

 

ماشین سازی نیز ۴ امتیازی و در قعر جدول باقی ماند.

 

***

 

صنعت نفت 1 - سپاهان 2/ شاگردان نویدکیا در یک میلیمیتری صدر جدول

در ادامه دیدارهای هفته دوازدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر عصر امروز دوشنبه تیم فوتبال صنعت نفت میزبان سپاهان بود که این دیدار با برتری ۲ بر یک زردهای اصفهانی به پایان رسید.

 

سجاد شهباززاده دقیقه ۶ و محمدرضا مهدیزاده ۸۸ برای سپاهان گل زدند و احمد شریعت زاده دقیقه ۷۰ برای صنعت نفت گل زد.

 

شاگردان محرم نویدکیا که از شروع لیگ تاکنون روند صعودی خوبی را سپری کرده بودند در ادامه این روند توانستند به صدر جدول صعود کنند و با برتری ۲ بر یک برابر صنعت نفت در کنار استقلال ۲۲ امتیازی شوند اما به خاطر تفاضل گل در رده دوم ایستادند. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------