آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان مشخص شد(هفته بیست و چهارم لیگ بیست و سوم)

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار امروز با صنعت نفت آبادان مشخص شد که طبق پیش بینی ها سرمربی برزیلی تغییری در ترکیب…

بارسلونا در آستانه مواجهه با یک فاجعه بزرگ



اخبار,اخبار ورزشی,تیم بارسلونا
باشگاه بارسلونا به لحاظ مالی در وضعیت بسیار دشواری قرار گرفته است.

به گزارش ورزش سه به نقل از مارکا، با انتشار گزارش مالی سالانه بارسلونا، مبالغی که آن ها بابت نقل و انتقالات به باشگاه‌های دیگر بدهکار هستند مشخص شد.

 

بلوگرانا در سال‌های اخیر با بازیکنان زیادی قرارداد امضا کرده و همانطور که اسناد منتشر شده نشان می دهد هنوز بسیاری از پرداخت ها توسط باشگاه کاتالانی انجام نشده است. بدان معنا که بارسلونا در کل برای 19 بازیکن مختلف 126 میلیون یورو به باشگاه های دیگر بدهکار است.

 

از طرفی آمار و ارقام لیست منتشر شده حاکی از آن است که باشگاه بارسلونا باید در کوتاه مدت برای فیلیپ کوتینیو 29 میلیون یورو به لیورپول بپردازد؛ این در حالی است که مبلغ ذکر شده در بلندمدت به 40 میلیون یورو افزایش خواهد یافت.

 

همچنین بارسلونا هنوز به خاطر جذب فرانکی دی یونگ از آژاکس 16 میلیون یورو به این باشگاه هلندی بدهکار است، در حالی که آنها باید 10 میلیون یورو دیگر به خاطر جذب مالکوم، به بوردو فرانسه پرداخت کنند.

اخبار,اخبار ورزشی,تیم بارسلونا

 

بلوگرانا باید 9 میلیون یورو بابت جذب جونیور فریپو به رئال بتیس بپردازد و گرمیو که در سال 2018 آرتور ملو را به بارسلونا فروخته بود، هنوز مبلغ 8 میلیون یورو طلب کار است.

 

ویارئال هنوز در انتظار دریافت 214 هزار یورو برای فروش دنیس سوارز به بارسلونا در سال 2016 است و ایبار نیز 2.4 میلیون یورو بابت مارک کوکورلا می خواهد.

 

در عین حال بارسلونا نیز مبالغی از باشگاه‌های دیگر طلب کار است که دریافت آنها می‌تواند مجموعاً 46 میلیون یورو برای آنها ذخیره کند. مبالغی که 9.4 میلیون یورو از زنیت(مالکوم)، 5.97 میلیون یورو از ختافه(کوکورلا)، 5.7  از یوونتوس(آرتور) مهمترین آنها محسوب می شود.

 

اخبار,اخبار ورزشی,تیم بارسلونا

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------