واکنش گواردیولا به اخراج لمپارد: اینجا اگر نبرید، اخراج می‌شوید/ حمله گری لینه کر به مدیران چلسی



اخبار,اخبار ورزشی,واکنش گواردیولا به اخراج لمپارد
سرمربی منچسترسیتی در واکنش به اخراج فرانک لمپارد از چلسی، گفت که مربیان در انگلیس برای ادامه دادن به کار در تیم خود، فقط باید پیروز شوند.

به گزارش تسنیم، پپ گواردیولا در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر وست‌برومویچ، درباره اخراج فرانک لمپارد از هدایت چلسی اظهار داشت: فرقی نمی‌کند مربی پیر باشد یا جوان، شما در اینجا باید ببرید. مردم درباره پروژه‌ها و ایده‌ها صحبت می‌کنند، اما چنین چیزی وجود ندارد. شما باید ببرید و اگر این اتفاق رخ ندهد، اخراج می‌شوید.

 

وی با تمجید از سرمربی برکنار شده چلسی تصریح کرد: من به تصمیم باشگاه چلسی احترام می‌گذارم، اما آغوشی باز برای فرانک دارم و امیدوارم همدیگر را ببینیم. پس از قرنطینه می‌توانم به رستوران بروم تا او را دوباره ببینم. لمپارد پس از عملکردی خوب در دربی‌کانتی، به‌عنوان سرمربی چلسی منصوب شد. این افراد شایسته چنین سِمَتی هستند، اما ما به نتایج وابسته هستیم، نه فلسفه، پروژه‌ها و سبکی که بازی می‌کنیم. شما باید نتیجه بگیرید و اگر این اتفاق رخ ندهد، مربی دیگری جای شما را می‌گیرد.

 

سرمربی منچسترسیتی با تمجید از همتای خود در وست‌برومویچ گفت: وقتی همه باور می‌کنند کار تمام است، سام آلردایس هدایت تیمی را می‌پذیرد و نتیجه می‌گیرد. این موضوع نشان می‌دهد او یک نابغه است. وقتی اتفاقی یک بار، دو بار یا سه بار می‌افتد، دیگر نمی‌توانید بگویید خوش‌شانسی بوده است. چون آلردایس چنین کاری را بارها انجام داده است. زمان زیادی بعد از دیدار با چلتنهام سپری نشده است، اما جلسه تمرینی امروز (دوشنبه) واقعاً خوب بود و ما به سفر به وست‌برومویچ خوش‌بین هستیم.

 

گواردیولا در این باره که شکست وست‌برومویچ، فاصله شاگردانش با صدر جدول را به یک امتیاز می‌رساند، خاطرنشان کرد: اکنون منچستریونایتد صدرنشین است. زمانی که بازی‌های یکسانی داشته باشیم، می‌توانیم شرایط را ببینیم. با این حال اکنون صدرنشین نیستیم و تفاوت میان شش تیم برتر بسیار کم است. من جدول را نمی‌بینم؛ همانطور که وقتی دوازدهم جدول بودیم و 9 امتیاز با صدر جدول فاصله داشتیم، نمی‌دیدم. اکنون شرایط همین است و تمرکزم بعد از بازی با چلتنهام، روی دیدار با وست‌برومویچ خواهد بود.

 

 

***

 

حمله اسطوره انگلیسی به مدیران چلسی

ورزش سه نوشت: در حالیکه به نظر می رسید با برتری دیروز چلسی در جام اتحادیه برابر لوتون حداقل فرانک لمپارد برای مدتی کوتاهی در سمت خود ابقا خواهد شد، اما باشگاه چلسی خبر از اخراج این سرمربی جوان و انگلیسی داد. اخبار حاکی از احتمال حضور توماس توخل، سرمربی سابق پاری سن ژرمن روی نیمکت این تیم است.

 

اما بسیاری معتقدند با توجه به سرمایه گذاری هنگفت چلسی در تابستان و تغییرات مهم در ترکیب ثابت، این تیم برای رسیدن به مرز آمادگی نیاز به زمان بیشتری دارد و مدیران چلسی در مورد اخراج فرانک لمپارد عجله کرده اند. گری لینه کر، اسطوره فوتبال انگلیس و مجری مشهور نیز در توئیتی البته پیش از قطعی شدن اخراج لمپارد به انتقاد از این تصمیم پرداخته و مدعی شد کمتر تیمی در فوتبال علاقه ای به صبر کردن برای نتیجه گیری نشان می دهد.

 

گری لینه کر نوشت: "به نظر می رسد فرانک لمپارد امروز از چلسی اخراج می شود. یک تصمیم واقعا مضحک و خنده دار بعد از دوره اول ضعیف این سرمربی. همیشه برای جا افتادن خریدهای جدید در یک باشگاه نیاز به زمان است. به ندرت کسی در فوتبال علاقه به صبوری دارد. آنها هرگز نمی آموزند."

 

اخبار,اخبار ورزشی,واکنش گواردیولا به اخراج لمپارد

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------