برانکو: ایران پایان کار من در فوتبال است



برانکو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق پرسپولیس و تیم ملی ایران گفت: من یا در کرواسی یا در ایران با فوتبال حرفه‌ای مربیگری خداحافظی می‌کنم.

به گزارش خبرورزشی، برانکو ایوانکوویچ نامش با فوتبال ایران گره خورده و هر بار درباره بازگشت دوباره او به کشورمان خبری به گوش می‌رسد. از طریق رضا چلنگر با برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق تیم ملی و پرسپولیس مصاحبه ای انجام شده که در زیر می‌خوانید:

 

*ایران برای صعود به جام جهانی کار سختی خواهد داشت اما فوتبالیست‌های ایرانی در روزهای سخت بهترین عملکرد را دارند. ایران برای صعود ابزار لازم را دارد. هیچ تیمی در آسیا از نظر بازیکن مثل ایران نیست. مهدی طارمی، سردار آزمون، مهدی ترابی و مهدی قایدی در بهترین روزهای خود به سر می‌برند و این بازیکنان می توانند برگ برنده ایران در انتخابی جام جهانی باشند.

 

*پرسپولیس را شانس اول قهرمانی می‌دانم. سپاهان هم تیم خوبی شده و استقلال هم یکی از مدعیان است. اما اعتماد به نفس پرسپولیسی‌ها به واسطه ۴ قهرمانی متوالی بیشتر از رقباست و من به همین خاطر می‌گویم که شانس پرسپولیس بیشتر است.

 

*می‌دانستم یحیی گل محمدی مربی خوبی می شود. او کارش را بلد است و به خوبی توانسته در نقش یک مربی ظاهر شود. یحیی فوتبال را از بالا می بیند و با دید خود به خوبی نقاط ضعف تیم را برطرف می کند. او به خوبی می داند که از کدام بازیکن در چه پستی استفاده کند و از بازیکنانش چه انتظاری داشته باشد. مدیریت او هم فوق‌العاده است.

 

*ایران برای من یک کشور خارجی نیست. بارها گفته‌ام که ایران برای من تعریفی جز وطن دوم ندارد. هر کسی که در فوتبال حرفه‌ای بوده یک آرزو دارد و آن یک پایان شیرین در وطنش است. من یا در کرواسی یا در ایران با فوتبال حرفه‌ای مربیگری خداحافظی می‌کنم.

 

*اکنون شانس قهرمانی پرسپولیس در آسیا بیشتر از هر زمان دیگری است. امیدوارم شرایط به گونه‌ای پیش برود که فینال رفت و برگشت و در حضور هوداران برگزار شود. در این صورت من شخصا پرسپولیس را قهرمان این دوره لیگ قهرمانان آسیا می‌دانم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------