گل‌محمدی: هر تیمی بیشتر داد بزند، داوری به نفع اوست!/ مجیدی: امثال آذری جهرمی هستند که وضعیت مملکت ما به این شکل است



فرهاد مجیدی و یحیی گل محمدی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرمربی پرسپولیس می‌گوید ارکان مدیریتی این باشگاه باید مشکلات تیم را حل کنند.

به گزارش ایسنا، یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس پس از بازی امروز (جمعه) با استقلال اظهار کرد: داربی همیشه حساسیت‌های خاص خودش را دارد. فکر می‌کنم در کار دفاعی هر دو تیم خوب بودند و ما از موقعیت‌مان استفاده کردیم و به پیروزی برسیم. ما مشکلات زیادی داریم و امیدوارم باشگاه در جهت حل این مشکلات اقدام کنند. این بحث‌ها درون خانوادگی است و امیدوارم تمام ارکان باشگاه مانند بازیکنانمان برای حل مشکلات از تمام وجود مایه بگذارند.

 

او درباره اعتراضات زیاد دو تیم به داوری گفت: بخشی از آن به حساسیت مسابقه برمی‌گردد و بخش دیگر به نبود تماشاگران برمی‌گردد و صدا در ورزشگاه پخش می‌شود. امسال اعتراض به داوران بیشتر شده است. هم ما می‌توانیم خودمان را اصلاح کنیم و هم داوران می‌توانند با تمرکز بیشتری عمل کنند. البته قبول دارم که داوران تحت فشار هستند.

 

گل محمدی ادامه داد: داربی بازی سنگینی برای داور است و فکر می‌کنم این آرامش باید در تمام تیم‌ها باشد. ما چون بازی را بردیم نمی‌توانیم بگوییم از داور راضی نبودیم. متاسفانه هر تیمی بیشتر داد بزند، داوری به نفع او است. قضاوت آقای اکبریان به شکلی بود که در خیلی از صحنه‌ها نظر ما با نظر داور متفاوت بود.

 

او درباره عملکرد تیم داوری بازی بیان کرد: داور مسابقه، بازی سختی را سوت زد و به او و کمک‌هایش خسته نباشید می‌گویم.

 

گل‌محمدی درباره اخراج فرشاد فرجی گفت: او از نیمه دوم که به زمین آمد در کارهای دفاعی و تهاجمی خوب عمل کرد. او اولین داربی‌اش را تجربه کرد و بازی سنگینی داشت. بابت اتفاقی که برای او افتاد، به او گوشزد می‌کنیم که دیگر چنین اتفاقی نیفتد. هیچ بازیکنی نباید بدون دلیل اخراج شود حتی اگر هیجان بازی زیاد باشد. او باید تمرکزش را حفظ کند تا چنین اتفاقاتی نیفتد.

 

او درباره بی‌انگیزگی بازیکنان پرسپولیس پس از گل‌زنی بیان کرد: این نظر شماست. ما نمی‌توانیم جلوی حریف را بگیریم و بگوییم حمله نکن. این سوالات تکراری است و نمی‌دانم دلیلش چیست. ذات فوتبال است که اگر تیمی جلو بیفتد، به خاطر فشار حریف عقب بنشیند. ما دوست داریم که پس از گل‌زنی حمله کنیم ولی خم رنگرزی نیست که هر وقت بخواهیم گل بزنیم. نمی‌دانم چرا انتظارات زیاد است و توقع می‌رود به سپاهان سه گل و به استقلال شش، هفت گل بزنیم. نباید به مسائل فوتبالی چنین نگاهی داشته باشیم.

 

***

 

واکنش فرهاد مجیدی به کری‌خوانی آذری جهرمی: وجود چنین وزیرانی باعث شده وضعیت کشور به این شکل باشد

فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال در نشست خبری پس از بازی با پرسپولیس اظهار کرد: ما در هر دو نیمه برتر از پرسپولیس بودیم. فکر می‌کنم که موقعیت‌های بهتری نسبت به پرسپولیس داشتیم و آن‌ها از تک موقعیت‌هایشان استفاده کردند. داربی هم همین است و هر تیمی از تک موقعیت‌هایشان استفاده کنند، برنده می‌شود. من مسئولیت باخت در داربی را برعهده می‌گیرم و بازیکنانم خوب بازی کردند. اگر داور پنالتی دقیقه پنج روی قایدی را اعلام می‌کرد، شرایط فرق می‌کرد ولی در کل خیلی بهتر از پرسپولیس بودیم و مستحق باخت نبودیم.

 

وزیر ارتباطات پس از باخت استقلال در داربی ۹۵ در توئیتی نوشت "ولی بنظرم اون دو ستاره، سیاره بودند". مجیدی با اشاره به این توئیت وزیر ارتباطات ادامه داد: باعث تاسف است که وزیر مملکت نمی داند قشری از هواداران استقلال جوانانی هستند که با برد و باخت تیم شان یک هفته ناراحت و خوشحال هستند. مشکل مملکت هم به خاطر حضور چنین وزرایی است. امیدوارم ایشان که وزیر هستند سطحی در حد وزیر داشته باشند.

 

سرمربی استقلال درباره صحنه‌ای که استقلالی‌ها معتقد بودند روی قایدی خطای پنالتی رخ داد، بیان کرد: اگر پنالتی ما در دقیقه ۵ گرفته می‌شد، جریان بازی تغییر می‌کرد. از پرسپولیس بهتر بودیم و مستحق باخت نبودیم.

 

مجیدی درباره مشکل گل‌زنی تیمش توضیح داد: واقعیت همین است. من باید مشکل تیمم را پیدا کنم. ما پس از بازی‌های آسیایی تمرکز لازم را نداریم و از موقعیت‌هایمان استفاده نمی‌کنیم ولی پرسپولیس از تک موقعیتش استفاده کرد.

 

او در ادامه درباره دلیل عصبی بازی کردن یزدانی گفت: من عصبانیتی ندیدم.

 

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا دلیل بازی ندادن به مرادی فنی بوده است، اظهار کرد: ما روز قبل از بازی با ذوب آهن او را به خاطر کشیدگی از ناحیه دو قلو در اختیار نداشتیم. او دو، سه جلسه با ما تمرین کرد ولی به شرایط بازی نرسید.

 

مجیدی درباره کسب یک امتیاز از ۳ بازی آخر لیگ گفت: تمام تمرکز و نیروی ما برای جام حذفی است. به هر جهت شکست مقابل پرسپولیس برای من خیلی سخت است و خیلی تجربه‌اش نکردم. ما با تمام وجود در جام حذفی بازی می‌کنیم.

 

او در پایان درباره عصبی بازی کردن تیمش در نیمه دوم گفت: وقتی شرایط بازی به نفع ما بود و برخلاف جریان بازی گل خوردیم باعث شد که تمرکزمان را از دست بدهیم. شاید منظور شما از عصبانیت همین است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------