فنونی زاده: مردم تا خرخره درگیر مشکلاتند آن وقت وزیر کُری میخواند/ حاضرم با وزیر شرط ببندم پرسپولیس می‌بازد!



مهدی فنونی زاده،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
مهدی فنونی زاده پیشکسوت استقلال گفت: آقای وزیر ارتباطات حاضرم با تو شرط ببندم که اگر داور، داور باشد این دربی را ما می‌بریم.

به گزارش خبرورزشی، با قرعه کشی مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد استقلال و پرسپولیس باید در این مرحله به مصاف هم بروند. مهدی فنونی زاده در گفت‌وگو با خبر ورزشی درباره وضعیت استقلال، دربی جام حذفی و همچنین کری خوانی وزیر ارتباطات واکنش نشان داده است. 

 

وزیر ارتباطات بار دیگر برای استقلالی‌ها کری خوانده و گفته «باز هم باید یک برد تکراری را تجربه کنیم»؟

ای بابا! این بنده خدا هم دل خوشی دارد! مردم تا خرخره درگیر مشکلات معیشتی و اقتصادی هستند ولی وزیر جوان دم از کری خوانی می‌زند.

 

به نظر شما پیش بینی وزیر ارتباطات درست از آب در می‌آید؟

حاضرم با جهرمی شرط ببندم که این بار استقلال دربی را برنده می‌شود. البته به شرط‌ها و شروط‌ها!

 

منظورتان چیست؟

شرط من این است که داوری که برای دربی در نظر بگیرند بدون غش کردن به یک طرف فقط بازی را قضاوت کند. در همین بازی آخر همه دیدند استقلال چقدر از داوری لطمه خورد تا در نهایت بازی را پرسپولیسی‌ها ببرند. در دربی برگشت اگر داور داور بود و آن همه اشتباه به ضرر استقلال نمی‌کرد الان ما ۳ امتیاز را در کیسه داشتیم.

 

به نظر شما شرایط دو تیم برای این دربی چطور است؟

دربی اصلا به این مسائل کاری ندارد. الان یک عده می‌گویند استقلالی‌ها بازیکن ملی پوش نداشتند، یا یک عده می‌گویند پرسپولیسی‌ها خسته هستند و از تیم ملی بر می‌گردند... ولی به نظر من تا آن روز که تاریخ دربی تعیین شده هیچ کس نمی‌تواند بگوید کدام تیم برتر و سرتر است. همه چیز روز دربی مشخص می‌شود.

 

بازی با پدیده را چطور پیش بینی می‌کنید؟

تیم مشهدی، تیم خوبی است. استقلال در شرایطی قرار گرفته که چاره‌ای جز بردن ندارد. آنها در دور رفت به ما باخته اند و می‌آیند تا جبران کنند. ولی ما ۸ بازی در پیش داریم که باید هر ۸ بازی را ببریم تا اما و اگر نداشته باشیم.

 

یعنی معتقدید استقلال در لیگ هنوز شانس دارد؟

چرا نداشته باشد؟ ۲۴ امتیاز، یک بازی کمتر و نتایج تیم‌های رقیب. همه و همه ظرف این مدت می‌تواند وضعیت را زیر و رو کند. فقط امیدوارم مشکلات مدیریتی هرچه زودتر حل و فصل شود.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------