سرمربی هلند: تیم ما فوق‌العاده است اما می‌تواند بهتر از این هم باشد/ سرمربی اتریش: نداشتن انگیزه و هدف عامل باخت‌مان به هلند بود



دیدار تیم ملی هلند و اتریش،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرمربی تیم ملی فوتبال هلند با ابراز خرسندی از پیروزی دوباره و صعود به مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۰، روزهای خوبی را برای بال این تیم پیش‌بینی کرد.

به گزارش تسنیم، فرانک دی‌بوئر سرمربی تیم ملی هلند پس از کسب دومین پیروزی متوالی در مرحله گروهی یورو 2020 و صعود به مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌ها گفت: تیمی که پا به یک تورنمنت می‌گذارد باید هر بازی را بهتر از بازی قبل انجام دهد به خصوص تیمی که در آن اتحاد و یکپارچگی احساس می‌شود. در مورد تیم ما این احساس وجود دارد که سیستم بازی‌مان هم بازی به بازی بهتر می‌شود و اعتماد و تکیه تیم به برنامه بازی‌ای که دارد نتیجه می‌گیرد. ما با هم صحبت کردیم درباره اینکه چطور می‌توانیم پیشرفت کنیم. گفتیم که تا الان همه چیز عالی پیش رفته است اما می‌توانست بهتر هم بشود. این شیوه‌ای است که شما باید در یک تورنمنت پیشرفت کنید و این اتحادی که تیم ما الان دارد بسیار مهم است.

 

دی‌‌بوئر در ادامه به تمجید از ستاره تیمش ممفیس دپای پرداخت که یکی از بهترین بازیکنان هلند در هر دوی بازی لاله‌های نارنجی در یورو 2020 بوده است.

 

وی افزود: ممفیس یکی از بازیکنانی است که در طول تورنمنت می‌تواند پیشرفت کند. در بازی‌های پیش آینده که رقابت‌ خیلی مهمتر خواهد شد، او می‌تواند مرد سرنوشت‌ساز میدان باشد. من اطمینان دارم که او این کار را انجام می‌دهد. او پنالتی گرفت و در صحنه گل هم تأثیرگذار بود. اما او خودش هم می‌داند که در این تورنمنت هنوز جای پیشرفت دارد. او می‌تواند کیفیتش را در مراحل پایانی این تورنمنت نشان دهد.

 

***

 

سرمربی اتریش: نداشتن انگیزه و هدف عامل باخت‌مان به هلند بود

فرانک فودا پس از این بازی که مردانش عملاً هیچ موقعیت خطرناکی نداشتند و کاملاً تسلیم تیم میزبان بودند، گفت: ما در نیمه نخست بیش از اندازه توپ را آسان لو می‌دادیم. با شیوه بازی‌‌مان هلند را به نیمه زمین خودمان دعوت می‌کردیم و در اغلب دقایق بازی به آنها اجازه دادیم که به ما ضربه بزنند.چند بازی هم البته توانستیم خودمان را به یک سوم دفاعی آنها برسانیم اما موقعیت‌های‌مان چندان جدی نبودند. در کل باید بگویم که ما به اندازه کافی موقعیت نداشتیم.

 

فودا در ادامه انتقاد از عملکرد مردان خود اظهار داشت: در این بازی عملکرد ما نقاط ضعف زیادی داشت. ما یا توپ را سانتر نمی‌کردیم یا زمانی که می‌بایست شوت نمی‌زدیم. به نظرم تیم ما در این بازی انگیزه کافی نداشت و هدفمند بازی نمی‌کرد. کارهایی که در این بازی انجام دادیم برای پیش بردن برنامه تاکتیکی‌مان کافی نبود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------