ادامه ابهام در پیوستن قائدی به شباب الاهلی/ وحید امیری با پرسپولیس ۳ ساله تمدید کرد



مهدی قائدی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
شبکه معتبر ورزش ابوظبی از انتقال مهاجم استقلال به شباب الاهلی خبر داد.

به گزارش فارس، مهدی قائدی ستاره استقلال چند روزی است که در دبی به سر می برد و طبق اخبار، در حال مذاکره با باشگاه شباب الاهلی بود.

 

بسیاری از صفحات مجازی هواداری در فوتبال امارات از روز گذشته از توافق نهایی قائدی و استقلال با شباب الاهلی خبر دادند ولی هیچ رسانه رسمی از امارات این خبر را تایید نکرد.

 

در همین رابطه شبکه ورزش ابوظبی در خبری اختصاصی این انتقال را تایید کرد و مجری این شبکه امروز، گفت: طبق منابع خاص ما مهدی قائدی مهاجم استقلال انتقالش به شباب الاهلی قطعی شده و این بازیکن به این تیم ملحق شد.

 

پیش از این هم این شبکه ابوظبی خبر انتقال احمد نوراللهی هافبک پرسپولیس به شباب الاهلی را منتشر کرده بود که بعد از کمتر 12 ساعت این خبر تایید رسمی شد.

 

پیام مشکوک مهاجم استقلال/ آیا انتقال قایدی به امارات منتفی شد؟

مهر نوشت:  در حالی که رسانه‌های اماراتی خبر از قطعی شدن انتقال مهدی قایدی به باشگاه شباب الاهلی می‌دهند، باشگاه استقلال در این خصوص روزه سکوت گرفته و ترجیح می‌دهد به هیچ عنوان تا پیش از قطعی شدن موضوع، اطلاع رسانی نکند.

 

در اولین ساعات بامداد امروز مهدی قایدی با انتشار عکسی از خود با پیراهن استقلال و قلب آبی، این شبهه را ایجاد کرد که شاید انتقال او به شباب الاهلی فعلاً منتفی شده باشد و باید شاهد ادامه همکاری او با استقلال باشیم.

 

یکی از شروط مهم استقلال برای این انتقال، عملی شدن آن بعد از دیدار مهم این تیم مقابل الهلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بود.

 

انتقال قایدی به الاهلی امارات در آستانه لغو/ مذاکرات به بن بست خورد

داستان پیوستن مهدی قایدی به باشگاه شباب الاهلی به احتمال فراوان امشب منتفی می‌شود مگر اینکه در ساعات پیش رو اتفاق خاصی رخ بدهد.

 

ورزش سه نوشت: داستان حضور مهدی قایدی در شباب الاهلی طولانی شده و هر لحظه خبر متفاوتی در این زمینه منتشر می شود. در حالیکه رسانه های اماراتی مدعی هستند که کار پیوستن این بازیکن به شباب الاهلی تمام شده است، اما از درون باشگاه استقلال اخبار متفاوتی به گوش می رسد و ممکن است تا همین امشب، همه چیز منتفی شود.

 

شبکه تلویزیونی ابوظبی که پیش از این خبر پیوستن احمد نوراللهی به شباب الاهلی را به صورت اختصاصی منتشر کرد و پس از گذشت حدود ۱۲ ساعت این انتقال شکل رسمی به خود گرفت، شب گذشته نیز در حرکت مشابهی از پیوستن مهدی قایدی به شباب الاهلی خبر داد و مدعی شد این انتقال در ساعات پیش رو رسمی خواهد شد اما واقعیت این است که دو باشگاه برای توافق، فاصله زیادی با یکدیگر دارند.

 

باشگاه استقلال به هیچ وجه تمایل ندارد که ستاره بوشهری خود را با مبلغی کمتر از ۲ میلیون یورو به تیم اماراتی واگذار کند. از سوی دیگر، احمد مددی حتی انتظار دارد پیشنهاد تیم اماراتی به مرز ۳ میلیون یورو نیز برسد اما واقعیت این است که مدیران شباب الاهلی حتی حاضر نیستند نصف این مبلع را به آبی ها بپردازند.

 

چیزی که مشخص است، احمد مددی بامداد فردا دبی را به مقصد تهران ترک می کند و تا این لحظه، هیچ توافقی میان دو طرف صورت نگرفته است. باشگاه استقلال علاوه بر اینکه مبلغی بیش از ۲ میلیون یورو برای این انتقال طلب کرده، خواستار این مسئله شده که کار انتقال قایدی پس از برگزاری دیدار مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر الهلال صورت بگیرد.

 

به هر شکل برخلاف اخبار رسانه های اماراتی، استقلال و شباب الاهلی تا این لحظه بر سر انتقال قایدی به توافق نرسیده اند و چنانچه در ساعات پیش رو و قبل از بازگشت مددی به تهران تیم اماراتی پیشنهاد خود را افزایش ندهد، پروژه حضور قایدی در فوتبال امارات با شکست مواجه شده و این بازیکن فصل بعد را نیز در استقلال توپ خواهد زد. مخالفت فرهاد مجیدی با این انتقال بخش مهمی از دلایل به سرانجام نرسیدن مذاکرات است.

 

اگر تا قبل از پایان امشب مدیران شباب الاهلی رقم خود را به خواسته مدیران استقلال نزدیک نکنند، مددی به صورت رسمی خبر منتفی شدن این انتقال را اعلام می کند.

 

***

 

ابوالفضل جلالی اولین خرید استقلال است؟/ واکنش  یک ملی پوش در آستانه استقلالی شدن

از مدت‌ها قبل خبرهایی مبنی بر پیوستن ابوالفضل جلالی، مدافع چپ تیم سایپا به استقلال شنیده می‌شد و به نظر می‌رسید این انتقال در مسیر نهایی‌شدن قرار دارد.

 

در این بین مدافع سایپا با انتشار یک استوری از تقابلش با استقلال به این اخبار دامن زد و به نظر می‌رسد اگر اتفاقی رخ ندهد او به زودی رسما آبی‌پوش شود.

 

جلالی پیش از این سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌های ملی امید و بزرگسالان را در کارنامه دارد.

 

اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید

 

***

 

قوت گرفتن احتمال بازگشت روزبه چشمی به استقلال

روزبه چشمی هافبک-مدافع پیشین استقلال که فصل چندان خوبی را در لیگ ستارگان قطر تجربه نکرد و یکی از تاوان‌های سنگینی که بابت آن پرداخت کرد، از دست دادن پیراهن تیم ملی ایران بود، حالا نزدیک تر از همیشه به بازگشت به لیگ ایران قرار دارد که در این صورت استقلال را می‌توان محتمل‌ترین مقصد وی دانست.

 

آبی پوشان هم که قصد ترمیم و تقویت خطوط مختلف خود برای فصل آینده دارند، بی تمایل به جذب دوباره این بازیکن باتجربه و چند پُسته نیستند و این احتمال که روزبه چشمی در لیگ بیست و یکم بار دیگر با پیراهن استقلال به میدان برود قوت گرفت.

 

چشمی در فصل ۹۴-۹۳ از تیم صبا به استقلال پیوست و پس از ۵ فصل حضور در این تیم، به ام صلال قطر رفت.

 

 ***

 

مذاکرات مثبت استقلال با رایان تفضلی/ مانعی سخت برای جذب بازیکن خارجی

باشگاه استقلال در روزهای گذشته مذاکرات مثبتی را با بازیکن ایرانی - انگلیسی حاضر در لیگ انگلستان پشت سر گذاشته است.

 

به گزارش تسنیم، وضعیت نقل‌وانتقالات استقلال باعث نگرانی هواداران این تیم شده است، به خصوص اینکه بازیکنانی چون محمد نادری، شیخ دیاباته و هروویه میلیچ جدا شدند و بهترین بازیکن استقلال یعنی مهدی قایدی نیز در حال انتقال به شباب الاهلی امارات است. همچنین بازیکنانی که قراردادشان به پایان رسیده است، تمدید نکرده‌اند و بازیکن جدیدی هم جذب نشده است.

 

انتقال قایدی به یک شرط

فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال در جلسه با اعضای هیئت مدیره باشگاه اعلام کرد مخالف جدایی قایدی است، اما اگر از فروش این بازیکن بتوانند چند بازیکن خوب جذب شوند، مشکلی با جدایی مهاجم تیمش نخواهد داشت.

 

کار سخت استقلال برای جذب بازیکن خارجی

در روزهای اخیر صحبت از حضور چند بازیکن خارجی در استقلال شده است، اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد که فدراسیون فوتبال به راحتی به باشگاه‌ها برای جذب بازیکن یا مربی خارجی مجوز نخواهد داد. به عنوان مثال، باشگاه استقلال پرونده‌های شکایتِ باز مثل آندره‌آ استراماچونی، شیخ دیاباته و هروویه میلیچ را دارد و نهایتاً با ضمانت می‌تواند مجوز حضور یک مربی یا یکی دو بازیکن خارجی را بگیرد.

 

بررسی وضعیت بازیکنان خارجی برای انتخاب یک یا 2 گزینه نهایی

برای استقلال نام‌هایی چون رابسون جان‌واریو بازیکن پیشین و برزیلی آبی‌پوشان مطرح شده که باید گفت اسامی بیشتر بازیکنان خارجی صرفاً به معنای مذاکره نهایی با آنها نیست. رابسون به اضافه خیلی از نفرات خارجی دیگر در لیست بررسی کادر فنی قرارد دارند تا در نهایت یکی دو گزینه برای مذاکرات، نهایی شوند.

 

مذاکرات مثبت با بازیکن دورگه

رایان تفضلی بازیکن ایرانی - انگلیسی که در لیگ انگلستان بازی می‌کند، جزو بازیکنان مدنظر مجیدی است. این بازیکن فصل گذشته در لیگ دسته اول انگلستان بازی می‌کرد و چون تیمش یک رده دیگر سقوط کرده است، قصد دارد در سال منتهی به جام جهانی بیشتر دیده شده و به تیم ملی ایران دعوت شود. او پاسپورت ایرانی هم دارد و جزو بازیکنان خارجی محسوب نمی‌شود.

 

باشگاه استقلال مذاکرات مثبتی با این بازیکن انجام داده است و اگر پیشنهادهای تیم‌های صنعتی او را اغوا نکند، به استقلال نزدیک خواهد شد. تفضلی در پست دفاع چپ بازی می‌کند. یک بازیکن دیگر در لیگ پرتغال نیز مدنظر استقلال قرار دارد و در روزهای آینده با این بازیکن نیز صحبت‌هایی نهایی انجام می‌شود.

 

***

 

وحید امیری با پرسپولیس ۳ ساله تمدید کرد

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس قراردادش را سه فصل دیگر با این باشگاه تمدید کرد.

 

به گزارش ایسنا، وحید امیری پس از چند دور مذاکره با مدیران باشگاه پرسپولیس، در نهایت به توافق رسید و قراردادش را سه فصل دیگر با این باشگاه تمدید کرد.

 

امیری از نفراتی بود که قراردادش به پایان رسیده بود و یحیی گل‌محمدی خواستار تمدید قرارداد او شده بود.

 

یکی از انگیزه‌هایم برای تمدید، لیگ قهرمانان آسیا بود

وحید امیری پس از تمدید قراردادش با پرسپولیس، اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنم این سعادت نصیبم شد و یک قرارداد سه ساله بستیم و امیدوارم هم برای من و هم برای باشگاه بزرگ پرسپولیس پر خیر و برکت باشد. ان‌شاءالله بتوانیم موفقیت چند سال اخیر را تداوم ببخشیم.

 

وی درباره اینکه آیا سایر بازیکنان هم برای تمدید به باشگاه خواهند آمد یا خیر، گفت: بله ان‌شاءالله می‌آیند. خودم سه روز قبل با باشگاه توافق کردم اما به خاطر تاسوعا و عاشورا ترجیح دادیم بعد از آن امضا کنیم. آن طور که من خبر دارم، سایر بازیکنان هم تمدید می‌کنند.

 

وی افزود: قهرمانی همیشه سخت است و تلاش و زحمت می‌خواهد. مطمئن هستم ما می‌توانیم با تلاش بیشتر این قهرمانی‌ها را تکرار کنیم اما این موضوع ساده نیست.

 

او درباره حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا هم گفت: یکی از انگیزه‌های شخصی من همین بازی‌های آسیایی است. امیدوارم آن چیزی که هواداران پرسپولیس لایق آن بودند و به آن نرسیدند را به آنها هدیه کنیم. کار سختی است و ما هم تلاش می‌کنیم چون می‌دانیم در چه باشگاهی بازی می‌کنیم.

 

امیری درباره جدایی احمد نوراللهی هم گفت: صحبت درباره احمد نوراللهی درست نیست. او دین خودش را به پرسپولیس ادا کرد و در چند بازی آخر با دیسک کمر برای تیم بازی می‌کرد. او فرزند پرسپولیس است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------