مشکل استقلالی‌ها برای ورود به ورزشگاه انقلاب/ مجیدی: مشکل حل شد



فرهاد مجیدی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
مجموعه ورزشی انقلاب مانع تمرین صبح امروز این تیم شد اما پس از رایزنی‌های صورت گرفته مقرر شد تا تمرین آبی‌های پایتخت با تاخیر برگزار شود.

به گزارش ایسنا، امروز (پنج‌شنبه)، قرار بود تمرین نوبت صبح تیم فوتبال استقلال در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شود.

 

هنگام ورود آبی‌پوشان به مجموعه انقلاب ماموران این مجموعه مانع از ورود تیم استقلال به مجموعه شده‌اند.

 

شنیده می‌شود قرارداد استقلال با مجموعه انقلاب برای تمرین کردن در زمین چمن این مجوعه به پایان رسیده است.

 

پس از این اتفاق قرار بود تیم فوتبال استقلال برای برگزاری تمرین‌ به زمین شماره ۲ مجموعه ورزشی آزادی برود اما با رایزنی‌های انجام شده مقرر شد تا تمرین امروز آبی‌ها در ورزشگاه انقلاب انجام شود. 

 

***

 

مجیدی: مشکل زمین تمرین استقلال در مجموعه انقلاب حل شد

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه استقلال، پس از حل مشکل ورود تیم استقلال به مجموعه انقلاب، گفت: از امیر حسین فتحی مدیر محترم مجموعه انقلاب بابت حل این مشکل کمال تشکر را دارم. ایشان بعد از بروز مشکل، هماهنگی‌های لازم را جهت حل موضوع انجام دادند.

 

 ***

 

مربی ایتالیایی استقلال متحیر از اتفاقات عجیب در ایران

گابریله پین مربی و دستیار جدید استقلال، پس از حواشی که امروز برای تمرین این تیم به وجود آمد، با حیرت نظاره گر اتفاقات رخ داده شده بود.

 

حواشی تمرین امروز آبی ها باعث حیرت مربی ایتالیایی استقلال شد. در حالیکه بازیکنان این تیم برای انجام تمرین امروز صبح راهی مجموعه تمرینی انقلاب شده بودند، با ممانعت مأمورین این مجموعه روبرو شدند و به آنها اجازه حضور در محل تمرین داده نشد تا پس از رایزنی های فرهاد مجیدی با امیرحسین فتحی مدیر این مجموعه، مشکل آبی ها فقط برای امروز حل شد.

 

این اتفاق در حالی رخ داد که گابریله پین مربی ایتالیایی آبی پوشان زودتر از سایر بازیکنان خودش را به مجموعه تمرینی انقلاب رسانده بود که برخورد نگهبانان روبرو شد. مسئله ای که باعث حیرت پین شد و به نظر می رسد او برای نخستین بار در طول دوران حرفه ای خود، با این مسئله مواجه شده است.

 

نکته عجیب دیگر اینکه تمامی وسایل شخصی بازیکنان و کادرفنی استقلال از جمله گابریله پین از قبل درون کمپ تمرینی مانده بود و مأمورین حفاظتی مجموعه ورزشی انقلاب حتی به آبی ها اجازه برداشتن این وسایل را ندادند که این برخوردها منجر به تعجب و حیرت گابریله پین گردید و او مات و مبهوت در حال نظاره کردن شرایط موجود بود.

 

***

 

اولین تصویر از فرهاد مجیدی پس از محرومیت/ مجیدی با وجود محرومیت در جمع استقلالی‌ها

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با وجود محرومیت از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در تمرین این تیم شرکت کرد.

 

فرهاد مجیدی پس از این اتفاق با امیرحسین فتحی مدیرعامل پیشین استقلال که مدیریت مجموعه انقلاب را عهده دار است تماس گرفت تا مشکل ورود اعضای تیم به محل تمرین حل شود.

 

فرهاد مجیدی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------