جانشین کومان در بارسلونا مشخص شد



رونالد کومان،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
رئیس بارسلونا گزینه اصلی جانشینی کومان روی نیمکت مربیگری را انتخاب کرد.

به گزارش فارس، نشریه «ABC» اسپانیا خبر داد خوان لاپورتا رئیس بارسلونا عزم خود را جزم کرده تا آندره ا پیرلو سرمربی سابق یوونتوس را به عنوان جانشین کومان معرفی کند.

 

باخت ناامید کننده مقابل بنفیکا در لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 3 بر صفر به نوعی حکم اخراج کومان از نیمکت آبی- اناری ها را امضا کرد.

 

لاپورتا خیلی خوب می داند که هواداران به او به خاطر موفقیت های دوره اول ریاستش رای دادند و انتظار دارند بحران پسا مسی هر چه زودتر به پایان برسد.

 

وی به همین خاطر با پیرلو وارد مذاکره شده و می خواهد به این مربی جوان ایتالیایی میدان دهد.

 

کومان: اخراج می‌شوم؟ لاپورتا چیزی نگفته است اما خودم چشم و گوش دارم/ یک کیسه پول داشتم، مسی اینجا مانده بود!

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا اعتراف کرد که خودش را در آستانه اخراج می‌بیند و اینکه با ماندن لیونل مسی حال و روز فعلی بارسا اینقدر بد نبود.

 

به گزارش تسنیم، هرچه می‌گذرد فشار روانی و استرس رونالد کومان بیشتر می‌شود. تیم او سه‌شنبه شب در دومین هفته متوالی لیگ قهرمانان اروپا متحمل شکست 3 بر صفر شد و این بار نه برابر بایرن مونیخ بلکه مقابل بنفیکا. این نتیجه سبب شده است که شایعه اخراج مرد هلندی در صورت نتیجه نگرفتن در بازی بعدی کاتالان‌ها مقابل اتلتیکومادرید در هفته هشتم لالیگا شنیده شود که البته خودش هم آن را خیلی دور از واقعیت نمی‌بیند.

 

کومان که به دلیل محرومیت دو جلسه‌ای نمی‌تواند فردا شب شاگردانش را در ورزشگاه واندامتروپولیتانو هدایت کند، در نشست خبری پیش از این بازی راجع به اینکه آیا به او چیزی درباره اخراجش گفته شده است یا نه، اظهار داشت: هیچکس به من چیزی نگفته است، ضمن اینکه حقیقت دارد که رئیس (خوان لاپورتا) صبح امروز اینجا بود. من او را ندیدم، چون داشتم برای بازی آماده می‌شدم. او هیچ چیزی به من نگفته است، اما خودم گوش و چشم دارم و خیلی چیزها به بیرون درز پیدا می‌کند.

 

کومان در پاسخ به این سؤال که بارسلونا چه کمبودی دارد که به این روز افتاده است، اظهار داشت: در حال حاضر مشکل تیم ما نداشتن تعادل است. بازیکنان هجومی‌مان تازه دارند به مرز آمادگی می‌رسند. در این مدت اخیر مهاجمان‌‌مان فرصت‌طلب نبوده‌اند. اتلتیکومادرید اما تیمی است که می‌تواند با زدن یک شوت به سمت دروازه گل بزند در حالی که ما ممکن است چهار شوت بزنیم و یکی از آنها هم گل نشود. این تفاوت مهمی است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------