آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

کامران قاسمپور مدال طلا و 3 آزادکار دیگر کشورمان نقره گرفتند/ زور نخودی به جُردن باروز نرسید



علیرضا سرلک،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
آزادکار وزن ۵۷ کیلوگرم کشورمان با شکست در دیدار فینال رقابتهای کشتی قهرمانی جهان به مدال نقره بسنده کرد.

به گزارش مهر، دیدار فینال وزن ۵۷ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان امشب در شهر اسلو کشور نروژ برگزار شد که طی آن علیرضا سرلک از کشورمان به مصاف توماس گیلمان دارنده مدال برنز المپیک و نقره جهان از آمریکا رفت. آزادکار کشورمان در این دیدار با نتیجه ۵ بر ۳ شکست خورد و به مدال نقره دست یافت.

 

سرلک روز گذشته پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۱۱ بر صفرجوزپه ویلارو از اکوادور را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.

 

وی در این مرحله با نتیجه ۷ بر ۶ از سد آریان تسیوترین از بلاروس گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

 

سرلک در این مرحله سلیمان آتلی دارنده مدال نقره جهان از ترکیه را با نتیجه ۷ بر ۴ از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد.

 

 ***

 

امیرمحمد یزدانی نایب قهرمان جهان شد

امیر محمد یزدانی آزادکار وزن ۶۵ کیلوگرم امشب در دیدار فینال رقابتهای جهانی ۲۰۲۱ نروژ به مصافژاگیر شاکیف از روسیه رفت که با نتیجه ۱۴ بر ۴ شکست خورد و به مدال نقره رسید.

 

یزدانی روز گذشته در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر گابریل جاناتچ از اتریش را مغلوب کرد و در دور بعد با نتیجه ۱۳ بر ۳ مقابل سباستین ریو را از پورتوریکو به برتری رسید. وی در این مرحله مقابل کرزیستوف بینکوفسکی از لهستان با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

 

یزدانی در این مرحله نیز با نتیجه ۵ بر ۴ علیبک عثمان اف از قرقیزستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت.

 

 ***

 

زور «محمد نخودی» به جُردن باروز نرسید/ یک نقره دیگر برای ایران

محمد نخودی آزادکار وزن ۷۹ کیلوگرم ایران در دیدار فینال رقابتهای جهانی ۲۰۲۱ نروژ به مصاف جردن باروز قهرمان المپیک و جهان از آمریکا رفت که با نتیجه ۵ بر یک شکست خورد و به مدال نقره دست یافت.

 

نخودی روز گذشته در دور اول با نتیجه ۱۱ بر صفر آرون کانوا از ایتالیا را از پیش رو برداشت و در دور دوم با نتیجه ۸ بر ۴ آرمان آواگایان از ارمنستان را مغلوب کرد. وی در این مرحله با نتیجه ۱۱ بر صفر سیف الدین آلکما از فرانسه را شکست داد و راهی نیمه نهایی شد.نخودی در این مرحله با نتیجه ۶ بر ۵ از سد نیکا کنتچادزه دارنده مدال طلای زیر ۲۳ سال جهان از گرجستان گذشت و راهی دیدار فینال شد.

 

***

 

کامران قاسمپور قهرمان جهان شد

کامران قاسمپور نماینده وزن ۹۲ کیلوگرم ایران و دارنده ۲ مدال طلای زیر ۲۳ سال جهان، در دیدار نهایی برابر ماگومد قربان اف دارنده مدال طلای اروپا از روسیه به روی تشک رفت و با زیرگیری های منحصر به فرد خود در پایان با نتیجه ۸ بر ۴ به برتری رسید و سومین مدال طلای ایران در این رقابت ها را بر گردن آویخت.

 

قاسمپور پیش از این در دور نخست استراحت کرد، سپس مقابل آندریل ولاوسف از اوکراین ۷ بر صفر پیروز شد. وی سپس ایراکلی متسیتوری از گرجستان را با نتیجه قاطع ۱۰ بر یک شکست داد و در نیمه نهایی نیز در مبارزه ای حساس مقابل جی دن کاکس دارنده مدال های طلای جهان و برنز المپیک از آمریکا با نتیجه ۳ بر ۳ و با توجه به اخطار حریف به برتری رسید و راهی فینال شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------