لاپورتا: امیدوار بودم مسی مجانی برای بارسا بازی کند!



لیونل مسی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
مدیریت بارسلونا در خصوص انتقال مسی اظهارات عجیبی بیان کرد.

به گزارش فارس، تابستان امسال مسی به شکلی تلخ و ناامیدکننده پس از 16 سال بازی از بارسلونا جدا شد و به پاری سن ژرمن پیوست. انتقالی که باعث شد، بارسلونا به شدت با افت روبه‌رو شود و حالا در بدترین زمان خود قرار گیرد.

 

در همان زمان مشخص شد که بارسلونا به دلیل مشکلات فراوان مالی قادر به این نیست که بتواند قرارداد مسی را تمدید کند. آنها به دلیل سوء مدیریت در زمان بارتومئو به بیش از 1.17 میلیارد یورو بدهی رسیده بودند که باشگاه در ورطه ورشکستگی قرار داشت. همین باعث شد تا سوارز در سال گذشته از باشگاه جدا شود و در تابستان امسال مسی و گریزمان به تیم‌های دیگر منتقل شوند. بارسلونا به قدری مشکل مالی داشت که فقط برای خرید بازیکنان رایگان اقدام کرد و توانست ممفیس، آگوئرو و گارسیا را خریداری کند.

 

لاپورتا در خصوص این موضوع به راک1 اسپانیا گفت: من در رابطه با اتفاقی که در خصوص مسی در تابستان رخ داد اصلا عصبانی نیستم. او می‌خواست در اینجا بماند ولی فشار بسیار زیادی روی ما سنگینی می‌کرد. از پاریس هم یک پیشنهاد خوب برای مسی رسیده بود و ما می‌دانستیم که چنین پیشنهادی وجود دارد. من نمی‌خواهم حرف بیجا بزنم ولی معتقدم کار درستی در آن زمان انجام دادم زیرا هیچ کس نمی‌تواند باشگاه بارسلونا در ریسک قرار دهد.

 

وی ادامه داد: من امیدوار بودم در دقایق پایانی مسی بگوید که مجانی برایتان بازی می‌کنم. اگر این اتفاق می‌افتاد فکر می‌کنم لالیگا هم موافق بود ولی ما نمی‌توانستیم این پیشنهاد را به مسی ارائه دهیم زیرا بازیکن سطح بالایی است.

 

لاپورتا در خصوص آینده کومان نیز گفت: تصمیم گرفته شد که کومان در این باشگاه بماند. او یک آبی اناری است. او می‌خواهد بارسا به خوبی کار کند و قرارداد هم با ما دارد که ما به آن احترام می‌گذاریم.

 

وی ادامه داد: من با ژاوی و گواردیولا دوست هستم ولی ما با رونالد کومان ادامه خواهیم داد و از این موضوع مفتخر هستیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------