مسی داور برزیلی را متهم به جانبداری کرد؛ او از قصد این کارها را می‌کند



لیونل مسی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
لیونل مسی، ستاره تیم ملی آرژانتین، پس از پیروزی برابر پرو شدیدا به داور برزیلی حمله‌ور شد.

به گزارش ورزش سه، دو تیم آرژانتین و پرو شب گذشته در مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر و در شهر بوینس آیرس به مصاف یکدیگر رفتند. این بازی با تک گل لائوتارو مارتینز به سود شاگردان لیونل اسکالونی به پایان رسید.

 

آرژانتین در این بازی تیم برتر میدان بود و 68 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت. با این حال پرو فرصت زیادی برای خلق موقعیت به این تیم نداد و تعداد شوت در چارچوب‌های این تیم تنها دو عدد بود. از سوی دیگر پرو نیز تیم هجومی به نظر نمی‌رسید اما در نیمه دوم و در حالی که اختلاف تنها یک گل بود، یک پنالتی به سود تیم مهمان اعلام شد.

 

یوشیمار یوتون پشت این ضربه پنالتی قرار گرفته و در نهایت توپ با برخورد به تیرک دروازه به بیرون رفت تا بازی همچنان با یک گل به سود آرژانتین ادامه پیدا کند اما این پایان ماجرا نبود.

 

لیونل مسی از داوری ویلتون پریرا سامپایو بسیار عصبانی بود و این خشم را در پستی که پس از بازی در صفحه رسمی خود در اینستاگرام منتشر کرد نیز نشان داد.

 

لیونل مسی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

این فوق ستاره تیم ملی آرژانتین نوشت:« بازی سختی بود و بازی در آن دشوار بود. فضاهای بسیاری در پشت سر وجود داشت. هر بار که این داور قضاوت بازی ما را برعهده دارد، همین کار را انجام می‌دهد. به نظر می‌رسد که او این کار را از قصد می‌کند. اما این سه امتیاز بسیار مهم بود که ما را به هدف‌مان نزدیک‌تر می‌کند.»

 

آرژانتین با سه امتیاز، مجموع امتیازاتش از 11 بازی را به 25 رساند تا همچنان در رده دوم جدول گروهی منطقه آمریکا جنوبی قرار داشته باشد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------