تغییر زمان بندی لیگ قهرمانان آسیا به سود ایران | اعلام زمان جدید صدور رای شکایت النصر از پرسپولیس



لیگ قهرمانان آسیا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
کنفدراسیون فوتبال آسیا قصد دارد زمان بندی لیگ قهرمانان آسیا را تغییر دهد.

به گزارش فارس، نشریه «استاد الدوحه» در خبری اختصاصی اعلام کرد کنفدراسیون فوتبال آسیا قصد دارد زمان برگزاری لیگ قهرمانان آسیا را مثل زمان بندی فصلی اروپا و غرب آسیا برگزار کند.

 

زمان بندی برگزاری لیگ قهرمانان آسیا در شرایطی کنونی با فرمت لیگ های شرقی است و اگر به شکل اروپایی برگزار شود با آغاز لیگ کشورمان لیگ قهرمانان آسیا آغاز می شود و با پایان لیگ هم به پایان می رسد.

 

این رسانه قطری در ادامه نوشت: کنفدراسیون فوتبال آسیا قصد دارد سهمیه لژیونرها در لیگ قهرمانان آسیا 2023 را افزایش دهد. فرمت 3+1(3 خارجی و یک آسیایی) به فرمت 5+1(5 خارجی و یک آسیایی) از سال 2023 افزایش پیدا می کند.

 

البته این خبر به ضرر باشگاه های ایران است. چون بودجه لازم برای جذب این تعداد بازیکن خارجی برای باشگاه های کشورمان میسر نیست و این قانون به نفع کشورهای حاشیه خلیج فارس است.

 

اعلام زمان جدید برای صدور رای شکایت باشگاه النصر عربستان از پرسپولیس

داگاه CAS بر اساس اختیارات قانونی خود، بار دیگر زمان صدور و ابلاغ رای پرونده باشگاه النصر عربستان را تمدید کرد.

 

به گزارش روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، دادگاه حکمیت ورزش که در اقدامی عجیب تاکنون در چند مرحله صدور رای پرونده شکایت باشگاه النصر عربستان را به تعویق انداخته است، یک بار دیگر بر اساس اختیارات قانونی که دارد، این مهلت را تمدید کرد.

 

این دادگاه به استناد ماده 59 مقررات ورزشی، بار دیگر مهلت خود برای صدور و ابلاغ رای پرونده شکایت النصر را تا تاریخ ۲۲ دسامبر مطابق با چهارشنبه اول دی ماه سال جاری، تمدید کرد.

 

لازم به ذکر است؛ دادگاه داوری، پیش از این، زمان اعلام رای را 29 اکتبر مطابق با هفتم آبان و پس آن 26 نوامبر سال جاری میلادی مطابق با پنجم آذرماه، مشخص کرده بود.

 

باشگاه النصر مدعی است پرسپولیس در زمانی که پنجره نقل و انتقالاتی‌اش بسته بود 5 بازیکن جدید جذب کرد و به همین دلیل از این باشگاه شکایت کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------