کلوپ: صلاح هفتم شد؟ توپ طلا را همیشه به مسی بدهید!/ گواردیولا: من نباید در مورد توپ طلای مسی نظر بدهم



یورگن کلوپ،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول نیز به صف منتقدان مراسم توپ طلای امسال ملحق شده است.

به گزارش ورزش سه، لیونل مسی دیشب برای هفتمین بار در دوران ورزشی خود موفق به کسب جایزه توپ طلا شد و البته بسیاری از منتقدان رابرت لواندوفسکی را گزینه شایسته تری برای دریافت این عنوان می دانستند. در نشست خبری پیش از دیدار مقابل اورتون، یورگن کلوپ در مورد دربی مرسی ساید و البته غیبت محمد صلاح در بین نفرات اول رده بندی توپ طلا صحبت کرد.

 

یورگن کلوپ گفت: "سه امتیاز این دیدار به صورت قطعی برای ما نیست و ما باید سعی کنیم به نتیجه مورد نظر دست یابیم. دیدار فردا شب هیچ ربطی به وضعیت ویژه اورتون یا هر چیز دیگری ندارد. من بازی اورتون مقابل برنتفورد را تماشا کردم، اما پس از سوت پایان بازی تلویزیون را خاموش کردم و نمی دانم واکنش اورتون چگونه بود.

 

حفظ آرامش همیشه برای ما مهم است. ما یک تیم احساسی هستیم، اما باید از این ویژگی در راه درستی استفاده کنیم. ما باید فوتبال خوبی ارائه دهیم کنیم و زمانی که این اتفاق رخ دهد بازی کردن در برابر لیورپول دشوار خواهد بود. این همان هدفی است که ما برای رسیدن به آن تلاش می کنیم. ما از انتظارات هواداران خود باخبریم و تلاش ما برآورده کردن خواسته آنها است.

 

قرار گرفتن محمد صلاح در رتبه هفتم رده بندی توپ طلا؟ صادقانه بگویم از قرار گرفتن محمد صلاح در رده هفتم شگفت زده شدم. این توپ طلا است، روزنامه نگاران رای می دهند؟ پس این رای شماست. اگر فکر می کنید محد صلاح باید بالاتر باشد، همکاران خود را متقاعد می کنید. شما همیشه می توانید توپ طلا را برای همیشه بابت دوران حرفه ای لیونل مسی به او بدهید. من فکر می کنم امسال رابرت لواندوفسکی لایق دریافت این جایزه بود."

 

***

 

گواردیولا: من نباید در مورد توپ طلای مسی نظر بدهم!

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی واکنش جالبی در مورد مراسم توپ طلای سال 2021 داشته است.

 

پپ گواردیولا گفت: "کوین دی بروین هنوز با تیم تمرین نکرده است. تست آخر او منفی بود، اما دی بروین در هیچ جلسه ای شرکت نداشته است. جک گریلیش دیروز دقایقی در تمرینات حضور داشت و امروز خواهیم دید که آیا او می تواند به بیرمنگام سفر کند یا خیر.

 

رویارویی با استیون جرارد؟ او در لیگ برتر کار می کند، بنابراین همین حالا نیز مربی خوبی محسوب می شود. من تصور نمی کنم در لیگ قهرمانان و حتی در چمپیونشیپ هم مربی بی کیفیت حضور داشته باشد. آنها می توانند بازیکنان خوبی را در باشگاه های خوب تربیت کرده و فاتح عناوین شوند. آستون ویلا دو نتیجه خوب مقابل تیم های سرسختی مانند برایتون و کریستال پالاس گرفته است. ما به آنجا سفر می کنیم و این سخت ترین بازی ممکن خواهد بود.

 

رسیدن توپ طلا به لیونل مسی؟ از من در این مورد نپرسید، زیرا شرایط همین است. ما هرگز نمی توانیم بگوییم بی انصافی بوده که لئو مسی برنده توپ طلا شده است. این یک نمایش و برنامه تجاری برای جذاب تر ساختن فوتبال است. الکسیا، پدری، لئو و برندگان همه جوایز را مورد ستایش قرار می دهم.

 

من نباید بگویم لیونل مسی لایق دریافت توپ طلا بوده یا نه، اما هرگاه او برنده این جایزه شود، هرگز بی انصافی نبوده است. البته رابرت لواندوفسکی نیز در این فصل و فصل گذشته، زیر نظر هانسی فلیک و حالا یولیان ناگلزمن از نظر تعداد گلزنی و عملکرد فوق العاده بوده است."

 

***

 

واکنش جالب آنچلوتی به هفتمین توپ طلای لئو مسی

کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید به لیونل مسی بابت کسب جایزه توپ طلا تبریک گفت.

 

کارلو آنچلوتی گفت: "شما باید نتیجه رده بندی توپ طلای 2021 را قبول داشته و برندگان را مورد ستایش قرار دهید. لیونل مسی فاتح این جایزه شده و او بازیکن بزرگی است، هیچ چیز دیگری هم برای اضافه کردن وجود ندارد. برای بازیکنان جوایز فردی مهم هستند، اما اگر موفق به فتح آن نشدید هم مشکلی نیست. امیدوارم سال آینده یک بازیکن از رئال مادرید برنده این جایزه شود. کریم بنزما فصل فوق العاده ای داشت و در این رده بندی چهارم شد. او با انگیزه فراوان به تلاش خود برای اول شدن ادامه خواهد داد.

 

من سرمربی رئال مادرید هستم و نمی‌توانم بازیکن دیگری به جز از تیم خودم انتخاب کنم. اگر قرار بود من رای بدهم، کریم بنزما را به عنوان نفر اول، وینیسیوس دوم، تیبو کورتوا سوم، کاسمیرو چهارم و تونی کروس را به عنوان نفر پنجم و در ادامه لوکا مودریچ، ادواردو کاماویگا را انتخاب می کردم. حالا رده بندی اینطور شده، باید به مسی احترام گذاشته و به این بازیکن تبریک بگوییم.

 

حضور ادن هازارد در لیست رئال مادرید؟ حال ادن خوب بوده و او در تمام تمرینات حاضر بوده و در لیست رئال مادرید برای دیدار مقابل بیلبائو حضور خواهد داشت. هازارد دچار ناراحتی عضلانی شده و فقط مشکل معده داشته است. رودریگو نیز دچار این مشکل شد و در حال حاضر در بهترین شرایط قرار ندارد.

 

مشکل هازارد جسمانی است، او باید شرایط خود را بهبود بخشد. هازارد باید بیشتر بازی کند و البته حضور بیشتر در میدان باعث بهتر شدن شرایط او می شود. ما بازی های زیادی داریم و ادن هازارد فرصت زیادی برای حضور در میدان پیدا می کند."

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------