واکنش عضو هیات رئیسه پرسپولیس به استعفای گل‌محمدی



یحیی گل محمدی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
عضو هیات رئیسه باشگاه پرسپولیس به اخبار مربوط به استعفای سرمربی این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، محمد علی‌پور عضو هیات رئیسه باشگاه پرسپولیس تهران، درباره خبرهای مربوط به استعفای یحیی گل‌محمدی گفت: من واقعا شاید نیم ساعت پیش در رسانه‌ها دیدم و از نزدیک چیزی نشنیده‌ام. یکی از رسانه‌ها نوشته بود هیات مدیره جلسه گذاشته است، که کذب بود. کادر فنی کار خود را می‌کند و بازیکنان هم حق دارند، چون زحمت کشیده‌اند و حقوقشان را می‌خواهند. البته باید در جریان باشیم که بدهی‌ها برای سال‌های زیاد گذشته است و یک‌شبه مشکلات حل نمی‌شود، اما حرف بچه‌ها درست است و باید حقوقشان را دریافت کنند. آقای درویش مرتب در حال رایزنی است و در تماس هستیم تا منابع پولی را فراهم کنیم. باشگاه اسپانسر دارد و نشست‌ها با او متعدد است تا اسپانسر هم به تعهدات خود عمل کند که پولی را در اختیار بازیکنان قرار دهیم. اعتراضات آنها به‌جا است.

 

او درباره موضوع خصوصی‌سازی پرسپولیس نیز گفت: واقعا در این چند وقت اخیر در تلویزیون و رسانه‌ها دیده‌ام که بحث زیاد است و امیدوارم این اتفاق بیافتد. ما هم باید مثل مدل جهانی باشیم، در دنیا حرف اول را باشگاه‌ها می‌زنند و ما هم باید در این زمینه باشیم و باشگاه‌ها پایه و اصل باشند. سازمان خصوصی‌سازی باید کار را پیش ببرد و فرمول مناسبی را به دست بیاورد تا در جام باشگاه‌های آسیای سال‌های آینده باشیم و از این روزمرگی و مشکلات جدا شویم.

 

علی‌پور درباره قطعی بودن حذف از آسیا نیز گفت: دوست داریم رای حذف از آسیا برگردد، اما من فکر می‌کنم نظر قطعی است و قابل تغییر نیست. این اتفاق را باید برای سال‌های آینده مدیریت کنیم.

 

او درباره عضویت ذوالفقارنسب در هیات مدیره پرسپولیس با توجه به چندشغله بودن او نیز گفت: در هر صورت آقای ذوالفقارنسب چهره‌ای شناخته‌شده است که در همه عرصه‌های ورزش فعال بوده‌اند. حضورشان امیدبخش است و می‌توانند کمک کنند. من نمی‌توانم در مورد بودن یا نبودن ایشان اظهارنظر کنم و مجمع، تصمیم‌گیرنده است. مهم این است که اثر مثبت بگذاریم و به سمت جلو پیش برویم.

 

رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی درباره نشست با وزیر ورزش نیز گفت: در هر صورت سال آینده مهر ماه بازی‌های آسیایی خواهد بود و طبیعی است در دوران کرونا که بودیم ورزشکاران تشنه مسابقه باشند. همه این موضوعات هزینه دارد و طبیعی است یکی از دغدغه‌ها هزینه‌ها باشد و من فکر می‌کنم آقای سجادی خودش واقف است و دیدم که به دنبال برطرف کردن مشکلات و تامین منابع مالی هستند. ان‌شاءالله جایگاهی که به دست می‌آوریم، خوب خواهد بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------