آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

آخرین اخبار نقل و انتقالات استقلال | از بازگشت احتمالی وریا تا جدایی مطهری و احتمال حضور علی کریمی در جمع آبی پوشان



حسین حسینی و وریا غفوری،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
حسین حسینی بعد از تمدید با استقلال استوری مهمی منتشر کرد.

به گزارش خبرآنلاین، دیشب حسین حسینی گلر استقلال قراردادش را با آبی پوشان به مدت دو سال دیگر تمدید کرد. او پس از تمدید قرارداد یک استوری در کنار وریا غفوری منتشر کرد و نوشت: «با هم قوی‌تریم»

 

انتشار این استوری باعث شد تا این شایعه به وجود آید که وریا غفوری در استقلال ماندنی شده است.

 

حسین حسینی و وریا غفوری،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 

 ***

 

دست رد رایان تفضلی به پیشنهاد استقلال

به نظر می‌رسد حضور «رایان تفضلی» مدافع ایرانی- انگلیسی فصل گذشته تیم وایکام واندرز حاضر در لیگ یک انگلیس در استقلال لغو شده است.

 

اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید

به گزارش خبرآنلاین، تفضلی مدافع ایرانی- انگلیسی فصل گذشته تیم وایکام واندرز حاضر در لیگ یک انگلیس (سطح سوم فوتبال این کشور) که سابقه بازی در چمپیونزشیپ را نیز دارد زمزمه‌های حضورش در استقلال مطرح شد اما این انتقال صورت نخواهد گرفت.

 

باشگاه استقلال برای عقد قرارداد و انتقال این مدافع ۱.۹۶ سانتی متری پیشنهاد داد اما او قصد حضور در لیگ ایران را ندارد.

 

استقلال با محمد حسین مرادمند و روبه چشمی به توافقات کامل رسیده است و سید محمد حسینی مدافع فصل گذشته هوادار نیز در یکقدمی پوشیدن پیراهن آبی قرار دارد.

 

***

 

رضا میرزایی به استقلال پیوست

رضا میرزایی، بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال سپاهان، پس از توافق با مصطفی آجورلو و مدیران باشگاه استقلال، به طور رسمی به جمع شاگردان ریکاردو ساپینتو پیوست.

 

میرزایی سابقه بازی در تیم‌های سپاهان و فولاد را دارد.

 

***

 

دومین صید بزرگ آبی ها از اروپا/ قول یک ستاره به مدیران؛ خودم رضایتنامه می گیرم تا استقلالی شوم!

خبرورزشی نوشت: استقلال در فصل گذشته لیگ برتر ۳ هافبک دفاعی در تیمش داشت. مهدی پور،زبیر نیک نفس، سعید مهری که البته مهری تقریبا در تمامی بازی ها یا نیمکت نشین بود و یا در لیست آبی ها قرار نمی گرفت. به این ترتیب گفته می شود مهری به زودی از جمع آبی ها خداحافظی خواهد کرد تا فقط ۲ هافبک میانی در لیست استقلال باقی بماند.

 

اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید

با پایان رقابت های لیگ بیست و یکم و قهرمانی استقلال نام ۳ هافبک ملی پوش گفته می شد در لیست خرید استقلال قرار دارد. سعید عزت اللهی، امید ابراهیمی و البته علی کریمی.

 

در خصوص امید ابراهیمی این بازیکن رسما اعلام کرد از شرایطش در قطر راضی است و حتی اگر پیشنهادی هم از سوی استقلال به این بازیکن داده شود او قبول نخواهد کرد.

 

سعید عزت اللهی هم که هر از گاهی گزینه استقلال و پرسپولیس و سایر تیم های لیگ برتری می شود فعلا قصدی برای بازگشت به فوتبال ایران ندارد تا تنها علی کریمی در لیست آبی ها باقی بماند.

 

کریمی فصل قبل در لیگ ترکیه حضور داشت اما به دلیل مصدومیت نتوانست در کایسری اسپور توانایی های خود را ثابت کند و به همین دلیل در فصل جدید و با توجه به نیاز استقلال به یک هافبک دفاعی قصد بازگشت به ایران را دارد.

 

گفته می شود این بازیکن که خودش علاقه مند است تا دوباره پیراهن آبی به تن کند به مدیران استقلال گفته با توجه به مذاکراتی که پیش از این برای جدایی از کایسری اسپور دشته به دنبال گرفتن رضایتنامه از این تیم است تا فصل آینده استقلالی شود.

 

به این ترتیب اگر اتفاق غیرمنتظره ای رخ ندهد در روزهای آینده باید شاهد جدایی رسمی این بازیکن از کایسری اسپور و امضای قراردادش با استقلال باشیم. استقلال پیش از این موفق شده با کاوه رضایی هم که فصل قبل در بلژیک حضور داشت توافق کند.

 

 ***

 

خرید خبرساز آبی‌ها از اروپا می‌آید/ هافبک پرتغالی انتخاب ساپینتو برای استقلال

گابریل ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال به دنبال جذب یک هافبک بازیساز است.

 

استقلال بعد از تعللی که در انتخاب سرمربی و خرید بازیکنان جدید داشت طی روزهای اخیر با چند بازیکن به توافق رسید. آبی‌ها همچنین موفق شدند قرارداد چند بازیکن باتجربه و اثرگذار خود را هم تمدید کنند تا فشار هواداران این تیم به مدیران کمی کاهش پیدا کند.

 

با این حال آبی‌ها همچنان در خط میانی به دنبال یک بازیکن خلاق هستند تا در فاز هجومی این تیم را کمک کند. بعد از بازگشت ساپینتو به پرتغال این مربی در تماسی که با مدیران این باشگاه داشته نام ۴ بازیکن اروپایی را به مدیران استقلال داده تا برای جذب یکی از آنها اقدام کنند.

 

گفته می‌شود اولویت اصلی ساپینتو یک هافبک پرتغالی است که این مربی شناخت خوبی از آن دارد. باید منتظر ماند و دید جذب این بازیکن اروپایی نهایی خواهد شد یا نه. در صورتی که این اتفاق بیفتد آبی‌ها از یک خرید خبرساز اروپایی رونمایی خواهندکرد.

 

***

 

جدایی ارسلان مطهری از استقلال؟

ارسلان مطهری مهاجم نیمکت نشین استقلال احتمالا فصل بعد را در تیم دیگری سپری خواهد کرد.

 

باشگاه استقلال بعد از جدایی رودی ژستد به دنبال تقویت خط حمله خود بود و در این میان از سجاد شهباززاده به عنوان اولین خرید خود رونمایی کرد. آبی‌ها در ادامه با کاوه رضایی هم به توافق رسیدند و قرار است این بازیکن طی روزهای آینده به عنوان یکی از مهم ترین خریدهای این باشگاه معرفی شد.

 

با توجه به تمدید قرارداد آرمان رمضانی و البته ادامه حضور کوین یامگا، استقلال در خط حمله حالا ۴ بازیکن مدعی حضور در ترکیب اصلی دارد. به این ترتیب ارسلان مطهری دیگر مهاجم آبی‌ها به توجه به روند نقل و انتقالات این باشگاه درخواست جدایی داده است.

 

گفته می‌شود باشگاه استقلال هنوز به این بازیکن درخواست تمدید نداده که این موضوع باعث شده تا مهاجم محبوب آبی‌ها تصور کند در لیست خروج قرار دارد. او در روزهای اخیر خواستار دریافت رضایتنامه شده و گفته می‌شود از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد رسمی دریافت کرده است. آلومینیوم،تراکتور و مس تیم‌های خواهان مهاجم استقلال هستند و باید دید در ادامه این بازیکن چه سرنوشتی در لیگ بیست و دوم خواهد داشت.

 

***

 

مخالفت فولاد با درخواست استقلال برای انتقال احسان پهلوان

باشگاه فولاد درخواست باشگاه استقلال برای جذب احسان پهلوان را رد کرد.

 

آرش رضاوند هافبک تیم فوتبال استقلال هنوز برای فصل بعد وضعیت روشنی ندارد. این بازیکن در حال حاضر تحت قرارداد باشگاه استقلال است و این در حالی است که استقلالی‌ها در صورت تمایل این بازیکن به جدایی، حاضر به معاوضه رضاوند با یک بازیکن دیگر هستند.

 

بر اساس این گزارش، باشگاه فولاد خوزستان خواهان جذب رضاوند برای فصل آینده است، ولی باشگاه استقلال از فولاد خواسته است که در ازای موافقت با جدایی رضاوند، احسان پهلوان را به خدمت بگیرد. باشگاه فولاد اما با درخواست استقلالی‌ها برای جذب هافبک فصل گذشته پرسپولیس مخالفت کرده و به همین دلیل تکلیف ماندن یا جدایی رضاوند در استقلال مشخص نشده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------