آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شکست سنگین الهلال در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا

الهلال بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را واگذار کرد و رکورد شکست ناپذیری اش شکسته شد! به گزارش دیلی فوتبال؛ تیم های…

بابک مرادی: خداحافظ استقلال؛ می‌خواهم ازدواج کنم!



بابک مرادی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
هافبک تیم فوتبال هوادار گفت: یکی از دلایلی که قراردادم با این تیم را تمدید کردم، حضور ساکت الهامی به عنوان سرمربی بود.

به گزارش تسنیم، بابک مرادی در حاشیه تمرین عصر امروز هوادار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تمرینات ما 4،5 روز است که زیر نظر کادر فنی جدید شروع شده و به طور جدی تمرین می‌کنیم و ان‌شاءالله آخر این هفته برای اردوی تدارکاتی به ترکیه می‌رویم.

 

وی درباره اینکه تمدید قراردادش با هوادار طولانی شد، عنوان کرد: نه، مشکلی نبود، من هم با مدیریت باشگاه و کادرسرپرستی تیم رابطه خوبی داشتم و اولین بازیکنی بودم که با پایان فصل استوری گذاشتم که از هوادار خداحافظی کردم. من از استقلال که جدا شدم فکر می‌کردم که هوادار خیلی به من می‌تواند کمک کند، من در حضور کادرفنی گذشته خیلی معرفت گذاشتم ولی هیچ معرفتی ندیدم، لازم بود که این درس‌ها را در زندگی‌ام داشته باشم و الان هم خیلی خوشحالم که با هوادار تمدید کردم.

 

هافبک تیم فوتبال هوادار در پاسخ به این سوال که تیمش با بازیکنانی که در این فصل در اختیار دارد می‌تواند شگفتی‌ساز شود؟ خاطرنشان کرد: من سابقه کار با الهامی را دارم. در ماشین‌سازی با الهامی و خطیبی شگفتی‌ساز شدیم. الهامی خیلی مربی جوانگرا و فنی است و نیاز به تعریف من ندارد و یکی از دلایلی که من با هوادار تمدید کردم ساکت الهامی بود چون می‌دانستم که می‌تواند من را احیا کند و خیلی امیدوار هستم که با بازیکنان خوبی که جذب کردیم حرف‌های زیادی داریم.

 

مرادی در واکنش به این موضوع که در مسابقات خیلی زود عصبانی می‌شود، گفت: نه قبلا خیلی شلوغ بودم و الان آرام شدم. در فوتبال خیلی ضربه خوردم و آخرین ضربه‌ام سال گذشته بود که به هوادار آمدم، الان سربه‌زیر شدم و در حال ازدواج هستم و می‌خواهم حقم را بگیرم. من با ساکت الهامی صحبت کردم او من را خیلی قبول دارد، من شاید در بعضی از جاها اشتباه کردم ولی ان‌شاءالله امسال همه چیز درست می‌شود.

 

وی در پایان گفت: من بیشتر ضربه‌هایی که خوردم از خودم خوردم، چون فکر می‌کردم همه مثل خودم هستند. من گذشته خودم بویژه حضورم در استقلال را فراموش کردم و درباره این تیم صحبت نمی‌کنم و فقط هوادار این تیم هستم. تیم من هوادار است و تمام توانم را برای این تیم می‌گذارم و امیدوارم که موفق باشم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------