آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

لواندوفسکی: وقتی بارسلونا در بزند، نمی‌شود بی‌تفاوت ماند/ سخت‌ترین تصمیم زندگی‌ام را گرفتم



لواندوفسکی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
رابرت لواندوفسکی، بعد از قطعی شدن انتقالش به بارسلونا در یک مصاحبه با روزنامه آلمانی بیلد شرکت کرد و به سوالات درباره این انتقال توضیح داد.

به گزارش ورزش سه، مرد اول نقل و انتقالات تابستان 2022، رابرت لواندوفسکی، بعد از قطعی شدن جدایی‌اش از بایرن مونیخ و منتقل شدن به بارسلونا، در مصاحبه‌ای اختصاصی با یک روزنامه آلمانی، روزنامه بیلد، شرکت کرد تا درباره شایعات و گمانه‌زنی‌های اخیر پاسخ بدهد.

 

لواندوفسکی در این مصاحبه بار دیگر نشانه‌‌هایی از شیفتگی خود نسبت به باشگاه بارسلونا ارائه داد. او در جریان مصاحبه جملات ستایش‌آمیز زیادی درباره باشگاه کاتالان گفت. او در بخشی از صحبت‌هایش اشاره کرد که "وقتی از بارسلونا پیشنهاد دریافت می‌کنید، اتفاق ساده‌ای نیست". لواندوفسکی در ادامه مصاحبه هم گفت:" بارسلونا از آن فرصت‌ها بود که در زندگی یک بار برای هر کس پیش می‌آید".

 

تابستان امسال بزرگترین درام دنیای فوتبال، بدون‌شک، ماجرای دنباله‌دار تنش بین لواندوفسکی و باشگاه بایرن مونیخ و تلاش او از یک سو برای جدایی و انتقال به بارسا، و کوشش بایرن مونیخ برای ممانعت از این انتقال بود. ستاره لهستانی در این مصاحبه درباره این فعل و انفعالات توضیحاتی داد. او همچنین از ملاقاتش با ژاوی، سرمربی بارسلونا گفت. لواندوفسکی سعی کرد رابطه تیره شده خود با هواداران بایرن را ترمیم کند و توضیح داد تصمیم به ترک باواریا بعد از هشت سال پرافتخار برایش بسیار دشوار بوده است.

 

مذاکرات برای جدایی از بایرن مونیخ و انتقال به بارسلونا
همه چیز خیلی سریع پیش رفت. البته در روزهای آخر این سرعت را می‌شد احساس کرد. من عملا وقت چندانی نداشتم که به چیزی فکر کنم. حالا از اینکه در نهایت توانستیم به یک راه‌حل برسیم واقعا خوشحالم. از اینکه می‌توانم خیلی زود دوباره به زمین چمن برگردم و اینکه این اتفاق در بارسا می‌افتد خوشحالم. این انتقال برای من مرحله بعدی در زندگی فوتبالی‌ام است.

 

درباره آخرین تمرین با هم‌تیمی‌ها در بایرن مونیخ
وقتی برای خداحافظی درست و حسابی نبود. همه چیز باید خیلی سریع اتفاق می‌افتد. این بود که چیزی از قبل برنامه‌ریزی نشد. من گفتم بچه‌ها متشکرم، از شما خیلی ممنونم. امروز همه چیز تمام می‌شود. ما در کنار هم تاریخسازی کردیم. من این را هرگز فراموش نمی‌کنم. در ضمن به آنها گفتم که به مونیخ برمی‌گردم تا یک خداحافظی بزرگ و حسابی داشته باشیم. بعد از تور آمریکای بارسا که روز 30 جولای تمام می‌شود قرار است برای خداحافظی به مونیخ برگردم.

 

درباره تصمیم لواندوفسکی برای پیوستن به بارسا
دلم می‌خواست در لیگ دیگری به جز بوندس‌لیگا بازی کنم. این تصمیم را خیلی وقت پیش گرفته بودم. ولی باید تاکید کنم که این دشوارترین تصمیم زندگی‌ام بود. می‌خواستم جای دیگری زندگی کنم، و در کنار خانواده‌ام فضایی جدید را تجربه کنم. دخترم کلارا سال آینده به مدرسه می‌رود و ما باید تصمیم خودمان را می‌گرفتیم. تصمیم ما این بود که باید تجربه‌ای جدید داشته باشیم و به کشوری دیگر برویم. اگر الان این کار را نمی‌کردیم ممکن بود دیگر هرگز نتوانیم انجامش بدهیم. از آن فرصت‌ها بود که در طول زندگی فقط یک بار پیش می‌آید. وقتی بارسا درِ خانه شما را می‌زند نمی‌توانید بی‌تفاوت بمانید.

 

درباره دیدار با ژاوی در ایبیزا
دیدار ما واقعا تصادفی بود. ولی از همان لحظه اول ارتباط خوبی بین ما شکل گرفت. ژاوی گفت منتظرت می‌مانم. او گفت ما با هم خوب کار خواهیم کرد و موفقیت‌های زیادی به دست خواهیم آورد. ژاوی برنامه روشن و مشخصی دارد تا بارسا را به اوج برگرداند.

 

درباره تصمیم لواندوفسکی به ترک بایرن مونیخ
من اینجا هشت سال فوق‌العاده را سپری کردم. بنابراین امیدوارم بعد از گذشت مدتی بتوانیم اتفاقات این چند هفته را فراموش کنیم. از هر دو طرف شاهد واکنش‌هایی بودیم که لازم نبود. مهم‌ترین چیز تمرکز روی افتخاراتی است که ما با هم به‌دست آوردیم: قهرمانی‌ها، پیروزی‌ها. می‌‌خواهم از هواداران هم تشکر کنم. حتی در آخرین هفته حضورم در مونیخ، که فضا پر از شایعات و مسائل دردسرساز بود آنها از من حمایت کردند. من متوجه شدم که هواداران دست از حمایت من برنداشتند و به تصمیمی که گرفته بودم احترام گذاشتند. من این را هرگز فراموش نخواهم کرد. من در اینجا دوران بی‌نظیری داشتم و خاطراتی فوق‌العاده دارم. من کسب و کار فوتبال را می‌شناسم و می‌دانم در این مدت چه چیزهایی گفته شد و نوشته شد. چیزهایی که اکثرشان لازم نبود. این مدت تا دلتان بخواهد با شایعات دروغ روبه‌رو بودیم. باز هم می‌گویم، دلم می‌خواهد این مدت اخیر را فراموش کنم، به خصوص هفته اخیر را. چرا که دوست ندارم چیزی بر دوران حضورم در بایرن مونیخ سایه بیندازد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------