حمید استیلی: به بازیکنان تیم ملی قول تغییر سرمربی دادند!



حمید استیلی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
مدیر تیم ملی فوتبال ایران به ملی‌پوشان هشدار داد در صورت ادامه این وضعیت در انتشار مواضع فنی و مدیریتی پیرامون فدراسیون و تیم ملی برخوردی جدی با آنها صورت می‌گیرد.

انتشار استوری گروهی بازیکنان تیم ملی در خصوص انتخابات فدراسیون فوتبال بار دیگر به موضوع اصلی پیرامون تیم ملی تبدیل شده و واکنش‌های دنبال‌کنندگان فوتبال ایران را به دنبال داشته و آنها این موضوع را به مثابه اختلافی جدید در تیم ملی دانستند. مخصوصا که بعد از حواشی جنجالی موضع‌گیری‌های اینستاگرامی ملی‌پوشان بعد از اردوی قطر، به نظر می‌رسید فضای اطراف تیم ملی آرام‌تر شده است.


نکته جالب دیگر در خصوص استوری‌های انتخاباتی بازیکنان تیم ملی، عقب‌نشینی بازیکنانی چون سردار آزمون و سعید عزت‌الهی از موضع خودشان با پاک کردن استوری‌های شب گذشته است.


اکنون، حمید استیلی، مدیر تیم ملی در گفتگویی با ورزش سه صحبت‌های جدیدی را در این خصوص مطرح کرده که نشان می‌دهد نگرانی‌هایی در مورد ادامه‌دار شدن این مواضع وجود دارد و گویا بار دیگر بین بازیکنان اختلافی پیش آمده تا جایی که هشدار جدی مدیران تیم ملی و فدراسیون به بازیکنان را به دنبال داشته است که در ادامه آن را می‌خوانید؛

 

* بازیکنان برای انتشار استوری‌ها تحریک شدند!

متاسفانه در اين مدت شاهد برخى رفتارها و اتفاقات غير حرفه اى بوديم كه تلاش كرديم در درون خانواده حل كنيم و در نهايت اجازه ندهيم به حريم تيم ملى آسيبى برسد اما امروز رسما اعلام مى كنم بعضى براى رسيدن به منافع شخصى خودشان بازيكنان را تحريك مى كنند. مگر ما بازيكن تيم ملى نبوديم و نسل ٩٨ بهترين و شيرين ترين اتفاقات فوتبالى را براى مردم رقم نزد؟ چه وقتى در مسايلى خارج از اختيارات و وظايف خودمان صحبت مى كرديم؟ مگر دايى، عابدزاده، مهدوى كيا، كريم باقرى يا خداداد و على كريمى در موضوعات فنى و مديريتى فوتبال مداخله مى كردند در حالى كه بهترين و محبوب ترين ها بودند؟ مردم هنوز تيم ٩٨ را دوست دارند چون سرباز بوديم و بدون ادعا با همه وجود مى جنگيديم.

 

* به بازیکنان قول تغییر مربی دادند!

من تا امروز اين موضوع را نگفتم اما برخى افراد كه قبلا در تيم ملى حضور داشتند پشت پرده همه اين اتفاقات هستند كه ما پيگير برخورد با اين اشخاص هستيم. بعضى بازيكنان  از جانب برخى اشخاص كه قبلا در تيم ملى سمت داشتند تحريك مى شوند. متاسفانه به بازيكنان زنگ مى زنند و از آنها مى خواهند متن مورد نظرشان را منتشر كنند. قول و وعده مى دهند اگر ما بياييم فلان مربى را مي‌آوريم. تنها هدف اين افراد حضور دوباره در تيم ملى است حتى به اين قيمت كه دودستگى و تفرقه ايجاد كنند و اتحاد و همدلى اين تيم را به خطر بيندازند. هويت اين اشخاص كه از فدراسيون خارج شده اند بايد مشخص شود و اين موضوع را به صورت رسمى پيگيرى مى كنيم چون تفرقه در تيم ملى قابل قبول نيست. مگر تيم ملى ملك شخصى ماست كه به خاطر منافع خود با آبروى كشور بازى كنيم؟ فردا اگر من حميد استيلى اينجا نباشم بازيكنان را تحريك كنم استورى بگذاريد و مقابل همبازيان خودتان بايستيد تا استيلى برگردد؟

 

* بازیکنان به این وضع ادامه دهند قاطعانه برخورد می‌کنیم!

اينبار با برخورد ريشه اى مقابل بعضى رفتارهاى غير حرفه اى مى ايستيم و اجازه نمی‌دهيم برخى افراد از تيم ملى كه برای يك ملت است، براى مقاصد و منافع خودشان بهره بردارى كنند. من با تعدادى از بازيكنان تيم ملى صحبت كردم و به آنها گفتم براى هميشه اين موضوع را تمام كنند چون در صورت ادامه اين وضعيت برخورد قاطع مى كنيم، نظم و انضباط تیم ملى از هر چيزى مهمتر است. اين را هم بايد بگويم تعدادى از بچه ها ناراحت و معترض هستند به اين رفتارها اما از آنها خواستيم واكنشى نشان ندهند و به دو دستگى دامن نزنند. اين موضوع بايد در فضايى منطقى حل شود تا به كسى اجازه سوء استفاده داده نشود.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------