تکذیب بازگشت لیونل مسی به بارسلونا/ حضور ایسکو در سویا برای فصل جدید



لیونل مسی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
رئیس باشگاه بارسلونا مذاکره با اسطوره آرژانتینی را تکذیب کرد.

به گزارش فارس، در یک هفته گذشته نشریات اسپانیا و فرانسه از مذاکرات بارسلونا برای برگرداندن لیونل مسی اسطوره آرژانتینی به نیوکمپ با درخواست ژاوی هرناندز خبر دادند.

 

ژاوی به عنوان سرمربی بارسلونا از لاپورتا رئیس باشگاه درخواست کرده تا لیونل مسی را برگرداند تا بنیه تیمش تقویت شود.

 

اما این اخبار به نظر می رسد شایعه ای بیش نیست. بارسلونا شب گذشته در جام خوان‌گمپر مقابل پوماس مکزیک با نتیجه 6 بر صفر به پیروزی رسید و قهرمان شد.

 

خوان لاپورتا بعد از این قهرمانی در بخشی از مصاحبه خود در واکنش به مذاکره با مسی، گفت: مسی بازیکن پاری سن ژرمن است و ما با او صحبتی نکردیم و نخواهیم کرد. ما به او مدیون هستیم و روابط ما با مسی مثل یک خانواده است.

 

لیونل مسی بعد از 17 سال درخشش برای آبی-اناری ها تابستان گذشته با قراردادی دوساله راهی پاری سن ژرمن شد. مسی در فصل گذشته با پاریس قهرمان لیگ، حذفی و سوپر کاپ شد. 

 

 ***

 

حضور ایسکو در سویا برای فصل جدید

باشگاه لالیگایی سویا اعلام کرد سویا برای امضای قرارداد دو ساله با ایسکو به توافق نهایی دست یافته است.

 

اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید

به گزارش ایسنا، ایسکو بازیساز اسپانیایی پس از الکس تلس مدافع  سابق منچستریونایتد  و مارکائو مدافع میانی فصل قبل گالاتاسرای سومین خرید تابستانی باشگاه اندلسی است.

 

ایسکو در ماه مه جدایی خود از رئال مادرید را پس از ۹ سال موفقیت آمیز در پایتخت اسپانیا با کسب ۱۹ جام از جمله سه قهرمانی لیگ، ۵ جام لیگ قهرمانان و چهار جام باشگاه های جهان تایید کرد. این بازیکن ۳۰ ساله که دو فصل را در مالاگا سپری کرد و همچنین برای والنسیا نیز بازی کرده است بیش از ۳۵۰ بازی انجام داد و ۵۳ گل برای رئال به ثمر رساند. با این حال او در فصل گذشته توسط کارلو آنچلوتی سرمربی تیم به ندرت مورد استفاده قرار گرفت و تنها ۱۷ بار در تمام رقابت‌ها بازی کرد و رئال در نهایت قهرمان لیگ و لیگ قهرمانان اروپا شد.

 

ایسکو که ۳۸ بار با اسپانیا بازی کرده است، پیش از این دو بار با سرمربی سویا یعنی جولن لوپتگی در تیم ملی اسپانیا  و مدت کوتاهی در رئال کار کرده است.باشگاه اندلسی که فصل گذشته در لیگ چهارم شد، روز جمعه  در اولین دیدار فصل جدید با اوساسونا دیدار خواهد کرد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------