پشت پرده گاف گزارشگر معروف روی آنتن سیما



اخبار,اخبارورزشی ونتایجمسابقات,گاف گزارشگر معروف روی آنتن سیما

 در حاشیه پخش مستقیم بازی استقلال مقابل شهرخودرو در ورزشگاه آزادی، در شرایطی که تصاویری از ورزشگاه درحال پخش بود، محمدرضا احمدی روی همین فیلد اینتلست درحال کری‌خوانی قرمز و آبی بود و در واکنش به شعار هواداران استقلال که نام تیم خودشان را صدا می‌زدند، جمله «استقلال، سوراخه سوراخه» را به زبان آورد. اتفاق حیرت‌انگیز اما اینجاست که این اتفاق روی آنتن زنده پخش شد و همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، بازتاب گسترده‌ای در محافل ورزشی و شبکه‌های اجتماعی داشت.

 

هواداران استقلال به شدید‌ترین شکل ممکن علیه این گزارشگر تلویزیونی موضع گرفتند و خواهان برخورد مسئولان شبکه سوم سیما با او شدند. موج اعتراض‌ها به احمدی به قدری زیاد بود که او ناچار شد در یک پست اینستاگرامی از استقلالی‌ها عذرخواهی کرده و این توضیحات را ارایه بدهد: «یک شوخی فوتبالی که قطعا بین همه ما اتفاق می‌افته، برای اذیت‌کردن یک همکار قدیمی، دلیلی بر بی‌احترامی و دوست‌نداشتن یک تیم پرطرفدار که خیلی از بازیکنان اون تیم  از دوستان صمیمی خودم هستند، نمی‌تونه باشه. موضوعی که با بی‌اخلاقی یک‌نفر باعث دلخوری برخی از هواداران شد.

 

همه رنگ‌ها و همه تیم‌ها بدون‌ شک برای من دوست‌‌داشتنی و محترم هستند». احمدی در این پست اینستاگرامی البته تمام بازیکنان فعلی و قدیمی استقلال را که با آنها رفاقت نزدیک دارد، منشن کرد و چند چهره مشهور استقلالی ازجمله آرش برهانی هم به حمایت از او پرداختند تا این قضیه تبدیل به یک بحران بزرگ‌تر در حرفه کاری احمدی نشود. به‌ هرحال این مجری و گزارشگر تلویزیونی هم در پست اینستاگرامی به بی‌اخلاقی یکی از همکاران خود که باعث شد صدای او روی آنتن برود، هم اشاره کرده است.

 

البته بد نیست بدانید توضیحات او از عصبانیت هواداران استقلال کم نکرد؛ چراکه بلافاصله عکس دیگری از دربی شماره ٥٨ در تمام رسانه‌ها و کانال‌های هواداری منتشر شد که نشان می‌دهد در آن بازی محمدرضا احمدی که پشت دروازه استقلال با کاور صداوسیما ایستاده،‌ به هنگام گلزنی پرسپولیس درحال خوشحالی‌کردن است و به هوا پریده است. این تصویر به همراه پخش صدای کری‌خواندنش برای همه ثابت کرد که او یک گزارشگر پرسپولیسی است و خیلی بعید است که حالاحالا‌ها بتواند بازی‌های پخش مستقیم تیم پرطرفدار استقلال را گزارش کند.

 

 روزنامه شهروند

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------