فرش قرمز قطری‌ها زیر پای استراماچونی!/برگزاری جلسه هیات مدیره استقلال برای پرداخت مطالبات سرمربی



اخبار,اخبارورزشی ونتایج مسابقات,استروماچونی
قطری‌ها پیشنهاد ویژه‌ای برای جذب استراماچونی داده اند که احتمال دارد این مربی را از چنگ استقلال در بیاورد.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران، استراماچونی سرمربی تیم فوتبال استقلال که این روز ها به دلیل دریافت نکردن مطالبات عقب افتاده خود از دست مدیران استقلال گله مند است و قصد ترک ایران را دارد، با پیشنهاد قطری ها روبرو شده است.

مدیران یکی از تیم‌های حاضر در لیگ ستارگان قطر شرایط ویژه و فوق العاده‌ای را به استراماچونی برای پذیرفتن هدایت تیمشان پیشنهاد داده‌اند و با شرایطی که استراماچونی در استقلال دارد، بعید نیست این مربی چراغ سبز به قطری های خوش حساب نشان بدهد، چرا که مرد ایتالیایی این روز ها با استقلالی ها مشکل مالی دارد.

به هر ترتیب طبق اعلام مدیران باشگاه استقلال، این مربی تا سال ۱۴۰۰ با آبی ها قرارداد دارد و امیر حسین فتحی نیز در صحبت های دیشب خود تاکید کرد استراماچونی را نگه می دارند.

برگزاری جلسه هیات مدیره استقلال برای پرداخت مطالبات استراماچونی


نشست اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال برای حل مشکل سرمربی ایتالیایی این تیم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ناراحتی آندره‌آ استراماچونی از مسولان باشگاه استقلال طی یکی دو روز اخیر سروصدای زیادی به پا کرده و حتی این موضوع بازتاب فراوانی در رسانه های ایتالیایی داشته است.

سرمربی استقلال به دلیل عدم پرداخت ۱۱۰ هزار دلار و تعویق در واریز دستمزدش روز گذشته با لباس شخصی در مجموعه انقلاب حاضر شد و امروز نیز در نشست خبری شرکت نکرد. به همین دلیل نشست اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال ظهر امروز برگزار و مقرر شد رقم بدهی باشگاه به این مربی در اولین اقدام پرداخت شود.

در این نشست اعضای هیات مدیره در خصوص مسائل مختلف صحبت کردند و قرار است طلب سرمربی ایتالیایی تا فردا به این مربی پرداخت شود.

تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۷:۳۰ فردا به مصاف پیکان در ورزشگاه شهدای شهر قدس می‌رود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------