حمل مصدوم با پراید در لیگ دسته سه فوتبال ایران
- مجموعه: اخبار ورزشی و نتایج مسابقات
- تاریخ انتشار : جمعه, ۲۴ بهمن ۱۴۰۴ ۰۹:۱۰

در دیداری از مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال کشور بازیکن مصدوم را بهجای آمبولانس با پراید به بیمارستان اعزام کردند.
به گزارش فارس، در جریان دیدار آرین بابل و ابومسلم مشهد در لیگ دسته سوم باشگاههای کشور وقتی یکی از بازیکنان ابومسلم دچار مصدومیت شد آمبولانسی در ورزشگاه حضور نداشت و بازیکن مصدوم را با پراید به بیمارستان اعزام کردند.










