نوازی: داوری نفس استقلال را گرفت



محمد نوازی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
مربی استقلال گفت: اصلا از سوت‌های داور در بازی مقابل مس راضی نیستم.

محمد نوازی در گفت و گو با برنا، در خصوص عملکرد استقلال مقابل مس رفسنجان گفت: مس رفسنجان گربه سیاه استقلال نیست و این حرف را قبول ندارم. فوتبال است و هزار اتفاق. پیش می‌آید. قرار نیست یک تیم در همه دیدارها برنده باشد.

 

وی افزود: نسبت به داوری بازی گلایه دارم. سوت‌های داور همه‌چیز را تغییر داد و روند بازی را عوض کرد. به نظرم در صحنه مشکوک در نیمه دوم توپ از خط رد شد و یک گل ما گرفته نشد. داور بازی در تمام صحنه‌هایی که نیاز به قضاوت مهم داشت و اصطلاحا ۵۰-۵۰ بود به سود رقیب سوت زد و نفس تیم ما را گرفت.

 

مربی استقلال با گلایه نسبت به رفتار حامد لک اظهار داشت: دروازه‌بان حریف بارها روی زمین افتاد و وقت بازی را تلف کرد. نمی‌دانم چرا داور بازی حتی یک بار هم به او تذکر نداد.

 

نوازی درباره بازی هفته آینده توضیح داد: هر بازی شرایط خودش را دارد و ما هم باید برای بازی بعد به فکر جانشینان بازیکنان مصدوم‌مان باشیم. همیشه گفته‌ایم که نیاز به بازیکن داریم اما منظور این نیست که بازیکنان فعلی کیفیت ندارند. از تمام آن‌ها هم تشکر می‌کنیم اما واقعا نتوانستیم خوب یارگیری کنیم و به همین دلیل هم در بعضی لحظه‌های فصل ممکن است دچار چالش شویم.

 

وی در پایان گفت: در این بازی حردانی را به دلیل مصدومیت نداشتیم اما رافايل سیلوا مصدومیتی نداشت. مساله فنی بود و کادرفنی تشخیص داد در چنین دیداری از این بازیکن استفاده نکند. بنا به تصمیمات تاکتیکی وی را نیمکت‌نشین کردیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------