خشم هواداران یونایتد از توییت‌های ایلان ماسک / اخطار پلیس به رونالدو



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز
هواداران منچستریونایتد از توییت ایلان ماسک درباره خرید این باشگاه، که بعدا ادعا شد شوخی بوده است، عصبانی هستند و می‌گویند باشگاه‌شان به وضعی افتاده که مایه تمسخر باشد!

به گزارش ورزش سه، توییتی که ایلان ماسک دیشب منتشر کرد و گفت در حال خرید باشگاه منچستریونایتد است هواداران شیاطین سرخ را ابتدا خوشحال و هیجان‌زده کرد. اما وقتی ثروتمندترین مرد دنیا مدعی شد هدفش از این توییت شوخی بوده، هیجان اولیه هواداران یونایتد جایش را به خشم و سرخوردگی داد.

 

هواداران یونایتد برای نشان دادن خشم‌شان از شبکه‌های اجتماعی استفاده کردند و معتقدند مدیریت فعلی باشگاه کار را به جایی رسانده که منچستریونایتد سوژه شوخی و مایه تمسخر باشد. عده زیادی از هواداران یونایتد از شرایط فعلی تیم‌شان عصبانی هستند و امیدوارند تغییر مالکیت از گلیزرها بتواند شرایط یونایتد را دگرگون کند.

 

ایلان ماسک دیشب ابتدا در توییتی نوشت:" در حال خرید منچستریونایتد هستم". اما او کمی بعد در توییت دیگری به واکنش‌ها پاسخ داد و اعلام کرد:" این یک شوخی قدیمی توییتری است. من هیچ تیم ورزشی‌ای نمی‌خرم. اما اگر قرار بود تیمی را بخرم حتما منچستریونایتد می‌بود چون از بچگی تیم محبوبم بوده".

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

یک کاربر توییتر در واکنش به توییت‌های ایلان ماسک نوشت:" اینکه بیدار می‌شویم و می‌بینیم ایلان ماسک درباره خرید منچستریونایتد شوخی کرده است نشان‌دهنده وضعیت فعلی باشگاه است. ما مایه تمسخر شده‌ایم و رقبای لیگ برتری هم مسخره‌مان می‌کنند".

 

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

 

یکی دیگر از هواداران یونایتد در پاسخ به توییت ماسک نوشت:" حتی نگذاشتی حداقل برای ۲۴ ساعت امیدوار باشیم".

 

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

 

اخطار پلیس به رونالدو/ کریستیانو به پسربچه غرامت می‌دهد

 پلیس به کریستیانو رونالدو به علت پرت کردن گوشی موبایل پسربچه اخطار داد.

 

فصل گذشته، کریستیانو رونالدو پس از شکست تیمش از اورتون در گودیسون پارک، هنگام خروج از زمین به دست جیکوب هاردینگ ضربه زد و گوشی پسربچه به زمین پرت شد. او بعداً از این نوجوان ۱۴ ساله که اوتیسم دارد عذرخواهی کرد.

 

ستاره پرتغالی در اوایل این ماه در رابطه با حمله و آسیب ادعایی توسط پلیس مورد بازجویی قرار گرفت و تمام توضیحات لازم را به آنها داد. پلیس مرسی‌ساید روز چهارشنبه در بیانیه‌ای به نشریه «میرر» گفت: «می‌توانیم تأیید کنیم که مرد ۳۷ ساله داوطلبانه در اداره پلیس حضور یافته و در رابطه با ادعای حمله و آسیب بازجویی شد. این ادعا مربوط به حادثه پس از بازی فوتبال اورتون و منچستریونایتد در روز شنبه ۹ آوریل است. موضوع با اخطار مشروط رسیدگی شده و به نتیجه رسیده است.»

 

این روزنامه گزارش می‌دهد که رونالدو با پرداخت غرامت به پسربچه موافقت کرده است. سران منچستریونایتد آن زمان اعلام کرده بودند که اقدامی در این مورد انجام نخواهند داد. مشخصا روسای تیم از عذرخواهی این بازیکن خوشحال شده بودند.

 

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

 

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

رونالدو در پستی آنلاین گفته بود: «در لحظات سخت مانند لحظه‌ای که با آن روبرو هستیم، کنترل احساسات کار آسانی نیست. با این وجود، ما همیشه باید احترام بگذاریم، صبور باشیم و الگوی همه جوانانی باشیم که عاشق فوتبال هستند. می‌خواهم به خاطر واکنشم عذرخواهی کنم و در صورت امکان از این هوادار دعوت می‌کنم تا یک بازی در اولدترافورد را به پاس رفتار جوانمردانه و ورزشی تماشا کند.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------