چهارمین شکست لورکوزن در حضور آزمون/تساوی فیورنتینا و یوونتوس در آرتمیو فرانکی



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز
در هفته پنجم بوندس لیگا، لورکوزن باز هم در خانه تن به شکست داد و بایرن مونیخ مقابل اونیون برلین به تساوی رسید.

به گزارش فارس، در چارچوب هفته پنجم بوندس لیگا، 5 بازی به صورت همزمان آغاز شد که در مهمترین آنها لورکوزن باز هم در حضور سردار آزمون شکست خورد و بایرن مونیخ متوقف شد تا از رسیدن به صدر جدول بازبماند.

 

لورکوزن به مصاف فرایبورگ رفت و با شکست 3 بر 2 روبه‌رو شد. در این بازی سردار آزمون از دقیقه 60 وارد بازی شد ولی نتوانست در گلزنی و عدم شکست تیمش موثر واقع شود.

 

گل‌های لورکوزن را کریم دمیربای 16 و پاتریک شیک 65 به ثمر رساندند.

 

نکته مهم و امیدوارکننده تیم لورکوزن، پاس گل هادسون اودوی در اولین مسابقه بود. بازیکن چلسی که به صورت قرضی به این تیم آمده در اولین بازی خود موثر ظاهر شد تا امیدها را برای بازی‌های بعدی زنده نگاه دارد.

 

سردار آزمون در این مسابقه تلاش زیادی کرد ولی نتوانست موقعیت چندانی بدست آورد و شانسش را برای گلزنی امتحان کند.

 

بایرن مونیخ نیز به مصاف پدیده این سال‌های بوندس لیگا، اونیون برلین رفت و به تساوی یک بر یک رسید تا بار دیگر نبود لواندوفسکی جای خالی خود را نشان دهد.

 

تک گل بایرن مونیخ را کیمیش 15 به ثمر رساند.

 

دیگر نتایج بوندس لیگا به شرح زیر است:

بوخوم یک – وردربرمن یک

ولفسبورگ 2 – کلن 4

اشتوتگارت یک – شالکه یک

در جدول بوندس لیگا، فرایبورگ با پیروزی مقابل لورکوزن و عدم پیروزی بایرن با 12 امتیاز به صدر جدول رسید. دورتموند با 12 امتیاز در رده دوم قرار دارد و بایرن‌مونیخ 11 امتیاز ، اونیون برلین 11 امتیاز ، کلن 9 امتیاز و هوفن‌هایم 9 امتیاز در رده‌های سوم تا ششم قرار دارند.

 

لورکوزن که در 5 بازی تنها به یک برد رسیده با 3 امتیاز در جایگاه سیزدهم قرار دارد.


تساوی فیورنتینا و یوونتوس در آرتمیو فرانکی؛ آلگری به یمن «پِرین» از شکست گریخت
تیم فوتبال یوونتوس با درخشش دروازه‌بانش، مقابل میزبان خود فیورنتینا شکست نخورد و با تجربه سومین تساوی این فصل به خانه بازگشت.

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

به گزارش ایرنا، تیم‌های فیورنتینا و یوونتوس از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه امروز(شنبه) به وقت تهران در هفته پنجم رقابت‌های سری‌آ فوتبال ایتالیا در ورزشگاه آرتمیو فرانکی به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان جدال این ۲ تیم با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

 

هر ۲ گل بازی در نیمه نخست زده شد. ابتدا بیانکونری توانست در دقیقه ۹ با درخشش بازیکنان جدید خود به گل برسد. ارسال فلیپ کوستیچ از سمت چپ در دهانه دروازه به آرکادیوژ میلیک رسید و مهاجم لهستانی یووه گل نخست را وارد دروازه پیوتر تراچیانو کرد.

 

اما این پایان ماجرا نبود. کریستین کوامه، مهاجم تنومند ویولا روی یک ضدحمله برق‌آسا و از روی پاس در عمق ریکاردو سوتیل، نتیجه را به تعادل کشاند. شاگردان وینچنزو ایتالیانو می‌توانستند از میهمان خود پیش بیفتند اما لوکا یوویچ، مهاج صربستانی آنها در دقیقه ۴۴ پنالتی خود را هدر داد. توپ پس از اصابت به دست ماتیا پرین، به تیر دروازه اصابت کرد.

 

در ۴۵ دقیقه دوم این تیم میزبان بود که به واسطه حمایت هوادارانش توپ و میدان را در اختیار داشت اما نتوانست به گل برسد. درخشش پرین و حضور پرتعداد مدافعان یووه در خط دفاعی مانع از این اتفاق شد.

 

از نکات جالب توجه این مسابقه عدم استفاده از دوشان ولاهوویچ بود. ستاره یوونتوس پیش از این در فیورنتینا بازی می‌کرد و به خاطر فشاری که هواداران ویولا روی او وارد کردند، با نظر آلگری اصلا بازی نکرد.

 

با این نتیجه بنفش‌پوش‌ها با تجربه سومین تساوی این فصل ۶ امتیازی شدند و به طور موقت در رده دهم ایستادند. شاگردان مکس آلگری نیز همچنان بدون باخت باقی ماندند اما سومین بازی بدون برد را هم تجربه کردند و با ۹ امتیاز شانس صدرنشینی موقت را از دست داده و فعلا در رده سوم قرار گرفتند.

 


شاهکار دروازه‌بان رقیب ایران مقابل لیورپول /سومین تساوی کلوپ در 6 بازی
در چارچوب هفته ششم لیگ برتر انگلیس، از ساعت 16 دربی مرسی‌ساید در ورزشگاه گودیسون پارک بین اورتون و لیورپول برگزار شد که با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

در این مسابقه، دروازه‌بانان 2 تیم نمایشی عالی داشتند و پیکفورد مانع گلزنی شاگردان کلوپ شد.

 

در دقیقه 71 ، اورتون با گلزنی نیل موپی از لیورپول پیش افتاد که VAR آن را به دلیل آفساید رد کرد.

 

نکته دیگر این بازی، نمایش بسیار ضعیف الکساندر آرنولد در پست وینگ‌بک راست لیورپول بود. بازیکنی که به شدت افت کرده و با انتقاد کارشناسان مواجه شده است.

 

از طرف دیگر محمد صلاح باز هم نمایشی ناامید کننده داشت و داروین نونیز نیز که پس از 3 بازی محرومیت به ترکیب بازگشته بود، در گلزنی ناموفق ظاهر شد تا همه بار دیگر او را با ارلینگ هالند، خرید فوق‌العاده منچسترسیتی مقایسه کنند.

 

با این تساوی لیورپول 9 امتیازی شد تا به صورت موقت به رده پنجم صعود کند. اورتون با 4 امتیاز در جایگاه چهاردهم قرار دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------