آخرین اخبار ورزشی

کشتی جهان ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

شوک به کشتی جهان؛ احتمال بازگشت تیلور و محرومیت بروکس

بروکس پیش از شرکت در انتخابی آمریکا خبر تلخی را از طلای سال گذشته‌اش دریافت کرد اما موقتاً مجوز شرکت در انتخابی را گرفت و…

مدعی قهرمانی از گزینه سقوط ۳ گل خورد/ تراکتور آب و روغن قاطی کرد! (+جدول)



هفته بیست و ششم لیگ برتر؛

مدعی قهرمانی از گزینه سقوط ۳ گل خورد/ تراکتور آب و روغن قاطی کرد!

دیدار تیم های فوتبال صبای قم و تراکتورسازی با شکست سنگین تیم تبریزی به پایان رسید تا این تیم شانس دوم شدن مجدد را هم از دست بدهد.

به گزارش مهر، هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر عصر امروز جمعه با دیدار تیم های صبای قم و تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام تبریز پیگیری شد که این بازی در پایان با برتری ۳ بر صفر تیم صبا به پایان رسید. امید جهانبخش (۶۲ و ۹۵( و میثم مجید(۹۷ - پنالتی) برای صبا گل زد.

 

در این دیدار که برای دو تیم از اهمیت ویژه ای برخوردار بود تراکتورسازی نتوانست از موقعیت هایی که داشت به خوبی استفاده کند و در نهایت نیمه دوم گل را از صبا دریافت کرد و حتی به میدان فرستادن فرزاد حاتمی که مورد غضب امیر قلعه نویی بود نتوانست چاره کار باشد.

 

در دقایق پایانی این دیدار کرار جاسم مجددا خبرساز شد و پس از دریافت کارت زرد دوم و اخراج از بازی به سمت داور حمله کرد و چند بازیکن به او آویزان شدند تا اجازه ندهند به داور صدمه ای بزند. او حتی بیرون از زمین هم آرام نداشت و چند نفر مهارش کرده بودند!

 

صبا که در آستانه سقوط به لیگ دسته اول قرار دارد برای رسیدن به سه امتیاز این بازی تلاش زیادی انجام داد و در نهایت موفق شد سه امتیاز حیاتی را کسب کند. 

 

صبا با این پیروزی ۲۵ امتیازی شد و یک پله در جدول صعود کرد تا فعلا از جمع دو تیم سقوط کننده نجات پیدا کند و جای خود را به سیاه جامگان بدهد. تراکتورسازی هم با ۴۷ امتیاز در رده سوم باقی ماند و خیال پرسپولیس را برای قهرمان شدن راحت کرد. 

 

سایر نتایج:

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

جدول لیگ برتر:اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------