فکری: تعجب می‌کنم از برخی افراد خودی که به دنبال خنجر زدن به تیم از پشت هستند/ حضور ریگی با آتل در تمرین



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
سرمربی استقلال گفت: متاسفانه برخی افراد خودی از پشت به تیم ما خنجر می‌زنند.

محمود فکری در گفتگو با صدا و سیما افزود: ما کارمان را دیر شروع کردیم و با توجه به این که در سه چهار فصل گذشته استقلال نتوانسته بود نتایج مورد نظر هوادارانش را به دست بیاورد از ابتدا هم می‌دانستیم که کار ما سخت است، ما تیم را دیر بستیم و عملا فرصت کمی برای آمادگی به منظور حضور در رقابت‌ها داشتیم.

 

وی گفت: البته تا اینجای کار طبق نظر پیشکسوتان نتایج بدی نگرفته ایم و با وجود گذشت چهار هفته در جایگاه چهارم قرار داریم، اما تعجب می‌کنم از برخی افراد خودی که به دنبال خنجر زدن به تیم از پشت هستند وگرنه دشمن که دشمن است از او نباید انتظاری داشت، اما از خودی‌ها برای آرامش تیم و رسیدن به نتیجه مطلوب انتظار زیادی داریم.

 

سرمربی استقلال در ادامه افزود: از پیشکسوتان باشگاه استقلال تشکر می‌کنم که در هفته‌های اخیر از ما حمایت‌های خوبی داشته اند، اما هواداران نیز بدانند که با گذشت زمان و هماهنگ‌تر شدن تیم قطعا بهتر از این‌ها در زمین مسابقه حاضر خواهیم شد.

 

فکری در باره داوری‌ها نیز گفت: برایم جای سوال دارد که مجموعه ما هیچ اظهارنظری در مورد داوری نمی‌کند، ولی متاسفانه در چهار بازی که انجام دادیم در برخی مواقع توسط داوران برایمان مشکلاتی ایجاد شد، ولی باز سکوت کردیم، آیا پاداش سکوت ما اتفاقاتی بود که رخ داد؟

 

وی ادامه داد: از کمیته محترم داوران انتظار داریم تا فضا را به سمتی هدایت کنند که داوران با تمرکز بهتری حداقل در بازی‌ها سوت بزنند و ما به هیچ عنوان دوست نداریم درباره اتفاقات داوری اظهارنظری داشته باشیم.

 

سرمربی استقلال درباره وضعیت مصدومان تیمش گفت: متاسفانه، چون دوره بدنسازی کمی داشته ایم و فشردگی بازی‌های فصل گذشته تا به امروز باعث شد برخی بازیکنان ما مانند شیخ دیاباته، فرشید اسماعیلی و سیاوش یزدانی مصدوم شوند، اما بازیکنی مانند مسعود ریگی که با خطای صددرصد عمد بازیکن حریف در بازی مقابل پیکان مصدوم شد شرایط را برای ما سخت‌تر کرد.

 

فکری در پاسخ این سوال که استقلال تا اینجای کار تغییرات زیادی داشته است و کی به ثبات تیمی خواهد رسید گفت: ما چندان هم تغییر نداشته ایم البته در فوتبال رسیدن به ترکیب ایده آل قطعا غیرممکن است، زیرا شرایط هر مسابقه با مسابقه قبلی فرق دارد و در یک بازی یکی از بازیکنان مصدوم و یک بازیکن محروم می‌شود و شما چاره‌ای ندارید تا در بازی بعدی بازیکنان دیگری را جایگزین کنید پس رسیدن به ترکیب ایده آل تقریبا غیرممکن می‌شود، اما با شناختی که از بازیکنانم دارم مطمئنم بعد از گذشت شش الی هفت هفته قطعا بازی‌هایی به مراتب بهتری انجام خواهیم داد.

 

وی در پایان صحبت هایش گفت: بازی حساسی مقابل نفت آبادان داریم و با شناختی که از این تیم و سرمربی اش دارم امیدوارم با تلاش دوچندان بازیکنانم بتوانیم روز دوشنبه در ورزشگاه آزادی سه امتیاز بازی را برای شادی هوادارانمان به دست بیاوریم.

 

 گزارش تمرین استقلال|آنالیز نفت، حضور ریگی با آتل و همدری بازیکنان با مظلومی/ اسماعیلی تمرین نکرد+تصاویر

تمرین تیم فوتبال استقلال بعد از یک روز استراحت زیر نظر کادر فنی این تیم برگزار شد.

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

تیم فوتبال استقلال بعد از یک روز استراحت از ساعت 13:30 تمرینات آماده سازی را برای بازی با نفت آبادان پیگیری کرد.

 

* پیش از شروع تمرین از بازیکنان و اعضای کادر فنی تست کرونا گرفته شد.

 

*حجت الاسلام احمد مالک مشاور فرهنگی باشگاه استقلال در محل تمرین آبی‌ها حاضر شد و مراسمی جهت یادبود مادر مرحوه پرویز مظلومی برگزار کرد. اعضای تیم استقلال هم به محض حضور مظلومی به وی تسلیت گفتند.

 

* سیاوش یزدانی که روند درمان خود را طی می‌کند، در  ورزشگاه نفت تهرانسر حاضر شد و با هم تیمی‌هایش دقایقی گفت‌وگو کرد.این بازیکن از ناحیه کشاله ران مصدوم است و فعلا شرایط تمرین ندارد.

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

* قبل از شروع تمرین کادر فنی جلسه آنالیز نفت آبادان را به مدت 80 دقیقه برای بازیکنان در نظر گرفت.

 

* احمد مددی سرپرست باشگاه استقلال تمرین امروز آبی پوشان را از نزدیک نظاره کرد.

 

* مسعود ریگی با آتل بسته شده روی کتفش در تمرین امروز  به صورت اختصاصی به نرم دوی مشغول است.این بازیکن حداقل 2 دیدار آینده استقلال را از دست خواهد داد.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

* شیخ دیاباته به دلیل مصدومیت در تمرین امروز آبی پوشان حضور نداشت.

 

* فرشید اسماعیلی به دلیل احساس درد از ناحیه زانو در تمرین تاکتیکی آبی پوشان حضور نداشت. این بازیکن در ورزشگاه تهرانسر حضور داشت ولی در برنامه های تمرینی شرکت نکرد. با این شرایط  اسماعیلی به بازی روز دوشنبه نمی رسد.

 

* رشید مظاهری در اواسط تمرین امروز به دلیل ضرب خوردگی دقایقی از زمین تمرین خارج شد ولی بعد از معاینه توسط پزشک تیم مشخص شد که مظاهری مشکلی برای ادامه تمرینات گروهی ندارد و به همین دلیل او به تمرین بازگشت.

 

 تیم فوتبال استقلال روز دوشنبه در ورزشگاه ازدی میزبان نفت آبادان خواهد بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------