صحبت های جنجالی آجرلو؛ قهرمان نشدن استقلال پشت پرده سیاسی دارد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
مدیرعامل استقلال از یک تیم پشت پرده صحبت کرد که مانع از موفقیت این تیم شده اند.

به گزارش ورزش سه، مصطفی آجرلو مدیرعامل استقلال در میان تشویق حاضرین در مراسم تقدیر از هواداران این تیم حضور پیدا کرد. او در بخشی از صحبت های خود از تیمی پشت پرده صحبت کرد که طی چند سال اخیر اجازه موفقیت و قهرمانی به استقلال نداده اند. 

 

آجرلو با اشاره به این تیم پشت پرده گفت: یک تیمی است و این آدم هایی که چنین حرف هایی می زنند هم مهره ها و سربازهای پیاده شان هستند. اسم نمی آورم این ها سربازهای شطرنج هستند. یک گروه آن پشت نشسته که مایل نبودم و نیستم که اسم شان را بیاورم و این ها همان جماعتی هستند که نگذاشتند استقلال در پنج شش سال گذشته قهرمان شود.

 

بعد از این صحبت ها، عده ای از حاضرین با شعار وای اگر آجرلو حکم جهادم دهد از او حمایت کردند که مدیرعامل استقلال ضمن آرام کردن آنها به شوخی گفت: "مگر می خواهیم برویم جنگ؟"

 

در ادامه بازهم شعارها ادامه یافت و آجرلو بازهم مجبور شد از این افراد بخواهد که ساکت شوند.

 

مدیرعامل استقلال در ادامه صحبت هایش خطاب به هواداران این تیم گفت: هر حرفی که بار منفی داشته باشد به ما کمک نمی کند. من درگوشی صحبت نمی کنم بلکه با همه هواداران دارم صحبت می کنم. شما لیدرهایشان هستید و دارم به شما می گویم که موضوع چیست. یک جماعت سیاسی از دولت قبل هستند که نگذاشتند شما قهرمان شوید، این ها دست بردار نیستند ولی اشتباه کرده اند پوست شان را می کنیم! 

 

حاضرین در مراسم بعد از این جملات آجرلو بار دیگر به وجد آمده و شعارهایی در حمایت از او سر دادند: به آن دوستان سیاسی می گویم که دست از سر این بچه ها بردارند! به آنها می گویم که در خواب شان در مورد تخریب استقلال اشتباه می کنند. ما همه از کوچکترین عضو تا سرمربی و بازیکنان و کاپیتانش در مقابل این افراد می ایستیم و حق مان را می گیریم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------