هزینه باورنکردنی استقلال بابت بازیکن سکونشین



 عزیزبک امانوف,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
سکونشینی عزیزبک امانوف یکی از سوالات بزرگ این روزهای استقلال است. 

به گزارش خبرآنلاین؛ استقلال امروز در شرایطی به مصاف تراکتور خواهد رفت که ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی آبی‌ها باز هم نام عزیزبک آمانوف را از لیست خود خط زده است. آمانوف در اکثر دیدارهای این فصل استقلال سکونشین بوده و فقط در بازی با گل‌گهر برای دقایقی کوتاه فرصت حضور در زمین را به دست آورد.

 

آمانوف هفته گذشته در شرایطی که آرش رضاوند و سعید مهری هم به دلیل مصدومیت و محرومیت غایب بودند باز هم فرصت بازی را به دست نیاورد و در دیداری که استقلال نیاز به گلزنی داشت 90 دقیقه روی نیمکت ذخیره‌ها نشست. هنوز کسی به درستی دلیل بازی نکردن آمانوف را نمی‌داند و مشخص نیست چرا ساپینتو هرگز به هافبک ازبک فرصت نداده است. این درحالی است که ابتدای فصل گفته می‌شد ساپینتو به شدت به سبک بازی آمانوف علاقه دارد و قرار است از او به عنوان بازیساز اصلی استفاده کند اما با شروع مسابقات اتفاقات دیگری رخ داد.

 

آمانوف که نیم فصل گذشته با نظر فرهاد مجیدی به استقلال پیوست قراردادی 300 هزار دلاری با این باشگاه دارد و این یعنی مدیران استقلال در شرایطی که مبالغ سنگینی را بدهکار هستند مبلغی در حدود 6 میلیارد بابت یک نیم فصل نیمکت‌نشینی به هافبک ازبک خود پرداخت کرده‌اند. در شرایط فعلی بسیار بعید است که این بازیکن در ادامه فصل هم در استقلال حضور داشته باشد اما مشخص نیست که چرا ابتدای فصل با وجود عدم اعتقاد ساپینتو او جدا نشد تا استقلال متحمل چنین هزینه‌ای نشود.

 

علاوه بر این استقلال در فصل نقل و انتقالات به دلیل پر بودن شانس امضای قرارداد با کاوه رضایی را هم از دست داد. در واقع اگر جدایی هافبک ازبکستانی آبی‌ها به موقع اتفاق می‌افتاد این باشگاه در دو موضوع سود می‌کرد و خود بازیکن هم می‌توانست راهی تیمی شود که فرصت بازی پیدا کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------