یوونتوس گلباران شد / اعتراف آلگری بعد از شکست سنگین برابر ناپولی



  یوونتوس,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
تیم فوتبال یوونتوس در مقابل صدرنشین سری آ با نتیجه سنگین ۵ بر ۱ شکست خورد. 

  به گزارش ایسنا، در مسابقات هفته ۱۸ لیگ فوتبال ایتالیا مرسوم به سری آ، دو تیم ناپولی و یوونتوس به مصاف هم رفتند که در آخر این بازی ۵ بر ۱ به سود ناپولی به پایان رسید. با این پیروزی ناپولی صدرنشینی خود را در سری آ تثبیت کرد.  

 

ویکتور اوسیمین در دقیقه ۱۴،  خویچا کواراتسخلیا در دقیقه ۳۹،  امیر رحمانی در دقیقه ۵۵،  ویکتور اوسیمین در دقیقه ۶۵ و الیف الماس در دقیقه ۷۲ برای ناپولی گلزنی کردند. تک گل یوونتوس توسط آنخل دیماریا و در دقیقه ۴۲ به ثمر رسید.

 

با این پیروزی ناپولی با ۴۷ امتیاز از ۱۸ بازی در صدر سری آ قرار دارد و میلان با یک بازی کمتر و ۳۷ امتیاز دوم است. یوونتوس با این شکست به سومین باخت خود در سری آ رسید تا با ۳۷ امتیاز در رده سوم قرار گیرد.

 

اعتراف آلگری بعد از شکست سنگین برابر ناپولی

سرمربی یوونتوس بعد از شکست سنگین برابر ناپولی به ستایش از تیم حریف پرداخت و آنها را شایسته صدرنشینی دانست.

  یوونتوس,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

به گزارش ایسنا و به نقل از "DAZN"، یوونتوس در هفته هجدهم رقابت های سری A شکست سنگینی را متحمل شد.

 

یووه در دیدار برابر ناپولی صدرنشین با نتیجه سنگین ۵ بر یک شکست خورد تا امیدهای این تیم برای کم کردن فاصله با صدر جدول رده بندی از بین برود.

 

آلگری در نشست خبری بعد از بازی گفت: قبل از هر چیز باید به ناپولی به خاطر این نمایش بسیار خوب تبریک گفت. انرژی ما در دقایقی از بازی تحلیل رفت و باید اعتراف کرد که ناپولی بازی بهتری را به نمایش گذاشت.

 

او ادامه داد: ما هم فرصت هایی را روی دروازه حریف خلق کردیم. این احساس را داشتیم که می توانیم گلزنی کنیم. در فوتبال هر تیمی که بهتر از فرصت های خود استفاده کند موفق خواهد شد. ناپولی از فرصت هایی که داشت نهایت استفاده را برد و توانست به پیروزی برسد. باید اعتراف کرد که ما مستحق این شکست بودیم و ناپولی هم با شایستگی توانست به پیروزی دست پیدا کند. گل های بدی دریافت کردیم، با انرژی خوبی هم بازی را آغاز نکردیم. در فوتبال برای پیروزی نیاز به شانس هم هست. ناپولی کاملا با شایستگی به پیروزی دست پیدا کرد.

 

آلگری در پایان گفت: باوجود آنکه شکست سنگینی را متحمل شدیم اما نباید سرافکنده زمین را ترک کنیم.ما ۸ پیروزی پیاپی را به دست آوردیم و این نشان می دهد که تیم در شرایط خوبی است. باید این شکست را فراموش کنیم و هر چه زوتر به روند پیروزی برگردیم. به هر حال ناپولی بهترین تیم فصل جاری بوده است و جایگاه آنها به خوبی نشان دهنده همه چیز است. وقتی برابر چنین تیمی اشتباه می کنید مجازات می‌شوید.

 

ناپولی در فصل جاری رقابت های سری A فاصله خوبی با دیگر تیم ها گرفته است. این تیم با ۴۷ امتیاز در صدر قرار دارد این درحالی است که تیم های دوم و سوم که میلان و یوونتوس هستند ۳۷ امتیازی هستند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------