حذف استقلال از آسیا رسوایی بزرگی است/ زمان زیادی از دست رفت



 استقلال,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال با اشاره به احتمال حذف اینت یم از لیگ قهرمانان آسیا به دلیل مشکلات مالی گفت: این اتفاق یک رسوایی بزرگ برای فوتبال ما خواهد بود. 

حسین فرزامی در گفتگو با مهر، در خصوص نزدیک بودن استقلال به حذف از لیگ قهرمانان آسیا به دلیل پرونده‌های مالی سنگین گفت: این روزها همه علاقه مندان استقلال بیشتر از آنکه به فکر ادامه بازی‌های لیگ باشند نگران حذف استقلال از لیگ قهرمانان هستند. البته کار به اینجا ختم نخواهد شد و استقلال با این شرایط از پنجره نقل و انتقالات هم محروم می‌شود. متاسفانه زمان زیادی از دست رفته است.

 

پیشکسوت استقلال افزود: حذف یکی از تیم‌های پرسابقه در لیگ قهرمانان که دو بار هم به قهرمانی رسیده و جام را بالای سر برده فوتبال ما را زیر سوال خواهد برد و یک رسوایی است. هواداران هنوز امیدوارند که در اندک زمان باقیمانده استقلال از لیگ قهرمانان حذف نشده و پنجره نقل و انتقالاتی اش بسته نشود.

 

فرزامی با انتقاد از عملکرد مدیران استقلال هم گفت: متاسفانه هر مدیری که آمد تقصیر را به گردن دیگری انداخت و این مسئله تا به امروز ادامه پیدا کرده است. این مشکلات نه تنها برطرف نشده بلکه روز به روز هم بیشتر شده است و حالا هواداران منتظر هستند تا ببینند در این ساعت‌های باقیمانده آیا اتفاق خاصی رخ خواهد داد یا خیر.

 

وی در مورد دیدار روز جمعه ۱۱ فروردین ماه استقلال برابر ذوب آهن اصفهان تصریح کرد: استقلالی‌ها همگی نگران شرایط لیگ قهرمانان هستند. البته کادر فنی تلاش کرده تا بازیکنان را از لحاظ روحی و روانی در شرایطی ایده آل قرار بدهد تا استقلال بتواند یک بازی خوب همراه با پیروزی را مقابل ذوب آهن به دست بیاورد.

 

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال ادامه داد: ذوب آهن برای کسب حداقل یک امتیاز به تهران می‌آید. به طور حتم این تیم تدافعی بازی خواهد کرد

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------