دومین خروجی غیرمنتظره بارسا مشخص شد



  بارسا,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

ورزش سه نوشت: یوردی کرویف، مدیر ورزشی بارسلونا، اذعان کرد که تصمیم برای ترک باشگاه در پایان این فصل، حاصل چند ماه فکر او است.

 

بارسلونا بعد از بازی امشب مقابل رئال سوسیداد که با شکست 2-1 این تیم همراه بود، جشن قهرمانی در لالیگا را همراه با هواداران خود در نوکمپ برگزار کرد. یوردی کرویف در حاشیه این جشن در مورد جدایی خود از جمع آبی اناری ها صحبت کرد.

 

کرویف با اشاره به تصمیم غیرمنتظره اش در خصوص جدایی از جمع کاتالان ها گفت: "از ماه ها پیش به این موضوع فکر می کردم و تصمیم یاد شده حاصل چند ماه فکر کردن است. اتفاق سختی است ولی خب بارسلونا باشگاه بزرگی است و می تواند راه موفق خود را ادامه دهد."

 

او گفت: "من از هیئت مدیره باشگاه سپاسگزارم. آنها کارهای بزرگی به کمک متئو آلمانی (مدیر فوتبال باشگاه) انجام دادند."

 

مدیر ورزشی بارسلونا با ستایش ژاوی هرناندز در نقش سرمربی تیم گفت: "این یکی از زیباترین اتفاقاتی بود که ژاوی آن را رقم زد و بابتش از این مربی تشکر می کنم."

 

نشریه مارکا چند هفته پیش خبر جدایی احتمالی کرویف از جمع کاتالان ها را منتشر کرده بود. بارسایی ها امیدوار بودند که بعد از قطعی شدن جدایی آلمانی بتوانند نظر کرویف برای ادامه همکاری را جلب کنند اما مدیر ورزشی آبی اناری ها امشب صریحا تایید کرد که فصل جاری آخرین فصل حضور او در نوکمپ خواهد بود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------