کلاغ‌ها کهکشانی می‌شوند



 لیگ قهرمانان اروپا,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
با اعلام ادی هاو قرار است بازیکنان تراز اول زیادی جذب تیم جاه‌طلب نیوکاسل شود که توانسته سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را در فصل جاری به دست آورد. 

به گزارش ایسنا و به نقل از تلگراف، نیوکاسل مزد فصل درخشان خود را گرفت و تاریخ‌سازی کرد و جواز حضور در رقابت‌های فصل آتی لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد. نیوکاسل (که در فوتبال انگلیس به کلاغ‌ها معروف است) با تساوی بدون گل مقابل لسترسیتی توانست خودش را به جمع بزرگان فوتبال اروپا برساند.

 

به این ترتیب ادی هاو، سرمربی نیوکاسل، در این فصل دست به کار بزرگی زد و حالا تیمش بالاتر از لیورپول، چلسی و تاتنهام سهمیه لیگ قهرمانان را به دست آورده است. مالکیت باشگاه نیوکاسل را عربستانی‌ها بر عهده دارند و به نظر می‌رسد که این تیم هم در سال‌های پیش رو به تیمی شبیه پاری‌سن‌ژرمن تبدیل خواهد شد. این همان چیزی است که ادی هاو نیز در نشست خبری خود به آن تاکید و عنوان کرد قرار است بازیکنان جدید زیادی جذب این تیم شوند. 

بیشتر بخوانید

 

    "کلاغ‌ها" یک گام تا کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا

 

ادی هاو، سرمربی نیوکاسل به سوالی در مورد سیاست نقل و انتقالات باشگاه در تابستان امسال پاسخ داد و گفت: در حال حاضر ما برنامه آماده‌ای برای خرید بازیکنان جدید نداریم ولی درباره خرید بازیکنان بزرگ باید بگویم که بله می‌خواهیم بازیکنانی را خریداری کنیم که بازیکنان بزرگی هستند و در همین راستا خریدهای مهم و بزرگی خواهیم داشت.

 

صندوق سرمایه گذاری عمومی عربستان در اکتبر سال گذشته باشگاه نیوکاسل را از مایک اشلی خریداری کرد. البته این مدیریت تحت کنترل دولت عربستان نیست. صندوق سرمایه‌گذاری عمومی ۸۰ درصد از بودجه ۳۰۰ میلیون دلاری این قرارداد را تامین کرد.

 

نیوکاسل در ۱۴ سال گذشته این تحت مالکیت مایک اشلی تاجر میلیاردر بود.

 

اعلام این خبر باعث خوشحالی هواداران تیم نیوکاسل شد و آنها امیدوار هستند این باشگاه نیز راه تیم‌های ثروتمند را از این به بعد طی کند.

 

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------