طارمی: وقتی قهرمان نشوید، آقای گلی معنی ندارد



 طارمی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
مهاجم ایرانی پورتو ضمن عذرخواهی از هواداران تیمش آقای گلی در لیگ پرتغال را در شرایطی که تیمش قهرمان نشده است، بی‌معنی دانست. 

به گزارش ایسنا، مهدی طارمی ناراحتی خود را از قهرمانی بنفیکا پنهان نکرد. مهاجم پورتو با این حال از کسانی که به او کمک کردند تا بهترین گلزن این فصل لیگ برتر پرتغال شود، تشکر کرد.

 

او در واکنش به رسیدن به عنوان آقای گلی گفت: از کسانی که به من کمک کردند تشکر می‌کنم اما زمانی که ما قهرمان نیستیم، این اتفاق معنی ندارد. نمی‌توانم خوشحال باشم وقتی بنفیکا قهرمان شده است. آنها خوب کار کردند. ما می‌توانستیم قهرمان شویم، این فرصت را داشتیم اما امتیازهای مهمی را از دست دادیم. این زندگی است.

 

او درباره اینکه چه سخنی با هواداران تیمش دارد نیز اضافه کرد: اول از همه باید یک جمله به هوادارانمان بگویم. ما از ابتدا تمام تلاش خود را کردیم، سعی کردیم گل‌های بیشتری در هر دیدار بزنیم اما نتوانستیم قهرمان شویم. مهم‌ترین چیز نگرش ما بود. از همه هواداران تشکر می‌کنم. عذر می‌خواهیم.

 

مهدی طارمی توانست در هفته پایانی لیگ پرتغال برابر ویتوریا گیمارش گلزنی کند. به این ترتیب طارمی شمار گل‌های خود را در این فصل در لیگ پرتغال به ۲۲ گل رساند تا عنوان آقای گلی این فصل رقابت‌های لیگ پرتغال را به دست بیاورد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------