قرارداد سیاوش یزدانی با استقلال تمدید شد | معرفی عضو جدید کادرفنی استقلال



  استقلال,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
قرارداد مدافع تیم استقلال با این باشگاه تمدید شد.

  به گزارش رسانه باشگاه استقلال، سیاوش یزدانی مدافع تیم فوتبال استقلال پس از جلسه با مدیرعامل این باشگاه، قرارداد خود را برای دو فصل دیگر تمدید کرد.

 

یزدانی که در میانه‌ فصل گذشته جهت انجام خدمت سربازی، مدت کوتاهی از استقلال جدا شده بود؛ اکنون با پایان خدمت‌ و تمدید قرارداد خود، دو فصل دیگر نیز در کنار آبی‌پوشان خواهد بود.

 

 یزدانی: ۷ماه خیلی سخت داشتم/ هدفم رسیدن به جام جهانی است  

سیاوش یزدانی پس از تمدید قراردادش با باشگاه استقلال اظهار داشت: خیای خوشحالم دوباره به تیم محبوبم برگشتم. خداراشکر می کنم که افتخار پوشیدن پبراهن مقدس استقلال را دوباره به من داد.

 

وی افزود: واقعا نمی‌توانستم خودم را در لباس تیم دیگری ببینم. حس خیلی عجیبی است. بهترین روزهای زندگی‌ام است که توانستم دوباره به تیم محبوبم برگردم. از خانواده‌ و دوستانم تشکر می‌کنم که در روزهای سخت واقعا کنارم بودند. ۷ ماه خیلی سخت داشتم. از سازمان نظام وظیفه و ارتش جمهوری اسلامی هم تشکر ویژه دارم. در این مدت به من لطف داشتند.

 

مدافع استقلال در مورد هدفش از حضور در این تیم عنوان کرد: قطعا هدفم رسیدن به قهرمانی است. هدف اصلی موفقیت تیم و سربلندی استقلال است و بعد مسائل شخصی خودم، هدف شخصی‌ام هم این است که به جام جهانی بروم. در این چند سال خیلی زحمت کشیدم اما وقفه‌ای افتاد.

 

یزدانی تصریح کرد: از هواداران عزیز تشکر می‌کنم در این مدتی که نبودم به من خیلی لطف داشتند و روحیه دادند. واقعا روزهای سختی داشتم. تنها دلخوشی من بودند. هرچه دارم از هواداران و تیم استقلال است. امیدوارم بتوانم فرد مفیدی برای استقلال باشم.

 

 معرفی عضو جدید کادرفنی استقلال

علی بنی شیخ الاسلامی به عنوان آنالیزور تیم فوتبال استقلال انتخاب شد.

 

  استقلال,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

شیخ الاسلامی دارای مدرک A آسیا بوده و سابقه کار در تیم‌های گسترش فولاد، راه آهن، صبای قم، تیم ملی جوانان، تیم ملی امید، نساجی، صعود به جام جهانی به همراه تیم ملی جوانان در سال ۲۰۱۶ و قهرمانی به همراه نساجی در جام حذفی در سال ۱۴۰۱ را در کارنامه خود دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------