دردسر جنجالی برای کریستیانو رونالدو



 کریستیانو رونالدو ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
دردسر‌های عصبانیت ستاره پرتغالی منچستریونایتد بر سر یک نوجوان اوتیسمی پس از دیدار برابر اورتون در فصل گذشته ادامه دارد. 

 به گزارش ایرنا ، منچستریونایتد فصل گذشته در هفته سی و دوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با یک گل برابر اورتون شکست خورد و کریستیانو رونالدو بعد از این بازی با عصبانیت شدید در حال خروج از زمین بود که با فیلمبرداری یکی از هواداران نوجوان اورتون که مبتلا به اوتیسم بوده روبرو شد. رونالدو که از شکست برابر اورتون بسیار عصبانی بود، به دست آن نوجوان ضربه زد و به گوشی او صدمه زد.

 

پس از این ماجرا از این نوجوان معذرت‌خواهی کرد و گفته می‌شد که حتی برای این هوادار اورتونی یک گوشی جدید نیز خریداری کرده است. اما حالا سارا کلی مادر این نوجوان در تازه‌ترین اظهارات خود دوباره درخواست برخورد با رونالدو را دارد.

 

دردسر‌های عصبانیت کریستیانو در مرسی‌ساید ادامه دارد؛ رونالدو چگونه شب‌ها می‌تواند بخوابد؟

 

مادر این نوجوان ۱۴ ساله به میرر گفت: بیایید امیدوار باشیم که او سرانجام مجازات مناسب را دریافت کند. رفتار رونالدو غیرقابل قبول است. باید شش ماه پیش با او برخورد می‌شد. پسرم هر روز از اتفاقاتی که برایش افتاده صحبت می‌کند. او هنوز تلفنش را هم پس نگرفته است.

 

کلی، در حالی که پلیس مرسی‌ساید بودجه تعمیرات گوشی شکسته شده را را تامین کرده است، عنوان کرد: رونالدو باید هزینه آن را می‌پرداخت. او کسی است که باعث همه این داستان‌ها شده است. من واقعا گیج شده‌ام. او می‌تواند به یک کودک حمله کند و به طور عادی به زندگی ادامه دهد. او چطور می‌تواند شب‌ها بخوابد، با وجود اینکه ناراحتی‌ای برای یک هوادار نوجوان ایجاد کرده است؟

 

رونالدو پیشنهاد داده بود تا با خانواده کلی ملاقات کند، اما سارا ادعای دیگر دارد. او در این خصوص تصریح کرد: رونالدو به ما پیشنهاد ملاقات داد و گفت که متاسفم، اما گفت که هیچ اشتباهی نکرده است. این یک عذرخواهی نیست، این یک توهین است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------