اعتراف یک مادریدی درباره مسی: او بهترین بازیکنی است که دیده ام



سرمربی سابق رئال مادرید ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
سرمربی سابق رئال مادرید و تیم ملی فوتبال اسپانیا به ستایش از لیونل مسی پرداخت و اعتراف کرد که او بهترین بازیکنی است که تاکنون دیده است. 

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت، درخشش لیونل مسی در جام جهانی باعث شد تا تیم ملی فوتبال آرژانتین بعد از مدتها قهرمانی در جام جهانی را تجربه کند.

 

آخرین باری که آرژانتین قهرمانی در جام جهانی را تجربه کرده بود به سال 1986 و دوران درخشش دیگو مارادونا برمی گشت و این مسی بود که توانست با بازی های درخشان خود سومین قهرمانی را نصیب آرژانتینی ها کند.

 

این بار نوبت به دل بوسکه سرمربی سابق رئال مادرید و تیم ملی فوتبال اسپانیا رسید تا به ستایش از لیونل مسی بپردازد.

 

او درباره مسی گفت: باید بگویم که مسی بهترین بازیکنی است که تاکنون من دیده ام. او سرانجام توانست با کیفیت بسیار بالایی که نشان داد آرژانتین را به عنوان قهرمانی در جام جهانی برساند. مسی سال هاست که کیفیت بسیار بالایی از خود را نشان می دهد.

 

دل بوسکه درباره تیم ملی فوتبال اسپانیا و عملکرد تیم در جام جهانی گفت: ما نسل بسیار خوبی در اختیار داریم. در تیم بازیکنان جوان باکیفیتی حضور دارند و به نظرم می توانند در آینده عملکرد خوبی از خود نشان دهند. به هر حال باید قبول کرد که قهرمانی در جام جهانی و قرار گرفتن در رده نخست کار بسیار سختی است و نیاز به تلاش زیادی دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------