نیکزاد: برخی نمایندگان دنبال تغییر سرمربی تیم ملی و انتخاب گزینه داخلی هستند



 علی نیکزاد,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه حمایت از تیم ملی اولویت ماست، گفت: در راهروهای مجلس از اعضای فراکسیون ورزش می‌شنوم که دنبال تغییر سرمربی تیم ملی و انتخاب گزینه داخلی هستند.

 به گزارش مهر، علی نیکزاد در خصوص توجه ویژه مجلس شورای اسلامی به بحث حمایت از فدراسیون‌های ورزشی مخصوصاً فوتبال در سال برگزاری جام جهانی گفت: مجلس روی فدراسیون‌ها بخصوص فوتبال اگر لایحه دو فوریتی دریافت کند حتماً استقبال و به آن رسیدگی می‌کند.

 

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در مورد اینکه آیا از دراگان اسکوچیچ حمایت خواهد شد یا خیر گفت: من درباره شخص صحبت نمی‌کنم. فقط از فراکسیون ورزش مجلس خبر دارم که نقطه نظراتی دارند.

 

او در پاسخ به اینکه در فاصله کوتاه باقیمانده تا رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نگرش مجلس شورای اسلامی درباره تعیین تکلیف وضعیت نیمکت تیم ملی ایران با حضور دراگان اسکوچیچ تاکید کرد: جوابش را بنویسید نمی‌دانم اما پس از آن توضیحاتم را اینگونه ادامه می‌دهم. کمیسیون تخصصی وزارت ورزش و جوانان در کمیسیون فرهنگی است. کمیسیون فرهنگی به طور قطع یقین و مخصوصاً فوتبال خیلی نگاه ویژه‌ای دارند.

 

نیکزاد تصریح کرد: همچنین در مجلس فراکسیون‌هایی در مجلس داریم که همواره در زمینه‌های تخصصی بحث می‌کنند. فراکسیون ورزش در مجلس با حضور عمده ورزشکاران و جوانان تشکیل جلسه می‌دهد. صحبت‌هایی که از آنها در راهروهای مجلس شنیده می‌شود بیانگر این هست که از سرمربی تیم ملی ایران راضی نیستند و بیشتر دنبال این هستند که سرمربی داخلی انتخاب کند. بنده لازم می‌دانم باز هم تاکید کنم که این صحبت‌ها در راهروها است نه در صحن رسمی و علنی مجلس.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: مجلس به شدت روی فوتبال در بازه زمانی باقیمانده تا جام جهانی ۲۰۲۲ حساس است. من به وزیر ورزش توصیه می‌کنم هرچه زودتر با اعضای کمیسیون فرهنگی جلسه بگذارند و درباره ادامه روند سرمربیگری تیم ملی با نظر فدراسیون فوتبال تصمیم‌گیری کنند تا با یک ثبات مشخص در این زمینه گام برداشته شود

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------