وعده گرشاسبی: تیم قدرتمندی برای فصل بعد می‌بندیم



 ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
مدیرعامل فولاد وعده بستن یک تیم قدرتمند و مدعی برای فصل بعد را داده است. 

به گزارش ایلنا، حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل باشگاه فولاد در خصوص فعالیت‌شان در نقل و انتقالات عنوان کرد: ابتدا از همه هواداران فولاد و مردم خوزستان به دلیل سکوتی که در بحث نقل و انتقالات اختیار کردیم عذرخواهی می‌کنم. با توجه به رقابتی که در بحث نقل و انتقالات وجود دارد، اگر در سکوت این کار را انجام نمی‌دادیم، نمی‌توانستیم با این بازیکنان(احسان پهلوان، سعید آقایی، مجید علیاری و علی قربانی) به توافق برسیم.

 

او ادامه داد: تمام اعضای هیئت مدیره و کادر فنی فولاد خوزستان دست به دست هم دادیم تا یک تیم قدرتمند را روانه لیگ و جام قهرمانان آسیا کنیم، چراکه تنها نماینده فوتبال ایران هستیم.

 

مدیرعامل باشگاه فولاد اضافه کرد: جواد نکونام لیستی را به ما ارائه داده که با کمک خود او در تلاش برای جذب آنها هستیم و البته تعدادی از آنها را جذب کردیم. قطعا نکونام دنبال بازیکنان دیگری است که در بین آنها بازیکن خارجی هم وجود دارد.

 

فولاد خوزستان در حال حاضر موسی کولیبالی و آیاندا پاتوسی را به‌عنوان بازیکنان خارجی دراختیار دارد که البته صحبت‌های زیادی مبنی بر انتقال پاتوسی به سپاهان مطرح شده و همچنین مشخص نیست علی قربانی، بازیکن ایرانی‌الاصل تیم ملی آذربایجان و خرید جدید فولادی‌ها، سهمیه حساب می‌شود یا خیر.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------